Jump to content

Munitie kopen


zfn

Recommended Posts

Ik wilde munitie kopen voor de Micro SMG. Maar kon in de wapenwinkel alleen maar wapens vinden, geen munitie. Gevraagd aan mijn grote vriend 'Google' maar die vertelde mij dat dat alleen kan door een nieuwe Micro SMG te kopen...?? klopt dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is liggen die wapens gewoon in die winkel en munitie kopen doe je door bij dat wapen te gaan staan.

je kunt alleen munitie kopen als je het wapen al hebt. Dus als je het wapen nog niet gekocht hebt kun je geen munitie kopen. Munitie kopen doe je gewoon bij het wapen zelf alleen dan staat er niet meer dat je het wapen wilt kopen maar munitie.

Bewerkt: door johnny_beluci
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is liggen die wapens gewoon in die winkel en munitie kopen doe je door bij dat wapen te gaan staan.

je kunt alleen munitie kopen als je het wapen al hebt. Dus als je het wapen nog niet gekocht hebt kun je geen munitie kopen. Munitie kopen doe je gewoon bij het wapen zelf alleen dan staat er niet meer dat je het wapen wilt kopen maar munitie.

klopt, maar als je het wapen niet hebt kun je het wel kopen en daarna de munitie.

Maar in het begin van het verhaal kun je nog niet alle wapens kopen, alhoewel ze er wel allemaal liggen. Hoe verder je vordert hoe meer wapens er beschikbaar zullen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Micro SMG gekregen, maar als ik weer bij de Micro SMG ga staan kan ik hem alleen kopen.. Nu ben ik gisteravond nogal enthousiast aan het schieten geweest op een vluchtende auto. (had met twee sterren ietwat haast :7) Misschien heb ik hem leeg geschoten, en ben ik hem nu kwijt..

Bewerkt: door zfn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Micro SMG gekregen, maar als ik weer bij de Micro SMG ga staan kan ik hem alleen kopen.. Nu ben ik gisteravond nogal enthousiast aan het schieten geweest op een vluchtende auto. (had met twee sterren ietwat haast :7) Misschien heb ik hem leeg geschoten, en ben ik hem nu kwijt..
klopt, maar als je het wapen niet hebt kun je het wel kopen en daarna de munitie.

Maar in het begin van het verhaal kun je nog niet alle wapens kopen, alhoewel ze er wel allemaal liggen. Hoe verder je vordert hoe meer wapens er beschikbaar zullen zijn.

ALs je de munitie opschiet, smijt hij het wapen weg en moet je hem op nieuw aankopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...