EquinoX91 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Ok ik heb dus die auto diefstallen van Brucie klaar, en hij gaf mn nummer aan Stevie die me sms't als hij een auto wil hebben, ik heb er nu 2 gejat voor Stevie maar de 3de kan ik niet vinden, hij hoort volgens internet sites en volgens stevie's txt message bij het treinstation in Funland te staan op de parkeerplaats, maar telkens als ik daar kom staat hij er niet, ik zal even neerzetten wat de internet site zegt: DF8-90 Broker $5,940 In the carpark under the train station near Funland (Firefly Island), on the corner of Crockett Ave and Oneida Ave dus mijn vraag; de carpark, is dat het donkere pleintje recht onder het station? of zoek ik verkeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murcielagogt-r Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Je moet waarschijnlijk eerst op reply drukken aan de rechterkant, als je daarna van de pc afgaat staat de waypoint ingesteld naar de auto, als die niet zo is weet ik het ook niet.. veel succes;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 De berichten van Stevie krijg je via SMS'jes, je krijgt alleen een kleine beschrijving van wat hij wil en een foto van de auto, dus geen waypoint ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murcielagogt-r Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Ga net zoals in 1 van de andere topic als is gevraagd naar www.whattheydonotwantyoutoknow.com hier kan je alle vindplaatsen vinden van voertuigen etc. (als het goed is hoor;)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Kijk, ik weet dus wel waar de auto hoort te staan, maar het probleem is als ik op de plek ben die alle kaarten aangeven er geen auto staat, tenminste, niet die ik moet hebben. Óf het is een bug, óf er is een ondergrondse parkeergarage ofzoiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
0gpolsie Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 die auto staat ook bij michael faustin met missies ik weet niet of hij als je geen missies doet of hij er dan ook staat ( missies van michael faustin zelf ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Die parkeerplaats is ook niet echt een parkeerplaats. Wanneer je weet waar je naar het perron kunt lopen kan ik je wel helpen. Om naar het perron te lopen, moet je via een schuin stuk omhoog. Ga voor de ingang staan, en loop rechts langs het gebouw. Onder het schuine stuk/perron/station zal een soort parkeerplaats zijn, waar de DF8-90 staat. Verder nog even goed kijken op dit kaartje, misschien dat je verkeerd keek. Kom overigens ook niet met de Taxi, soms moeten voertuigen nog spawnen. Ga rijdend, of stap al een stuk verder weg uit de Taxi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.