Jarno Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 Speel ik MTA (1.0) Loopt hij soms vast. Dat is vervelend... Wat kan ik eraan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 Speel ik MTA (1.0)Loopt hij soms vast. Dat is vervelend... Wat kan ik eraan doen? Nieuwere versie downloaden!!! Je hebt de oudte versie die er is als je 0.1 bedoelt Nieuwere versies lopen minder vast. Je kan ook wachten op MTA 0.4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnout Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 waneer komt 0.4 eigenlijk uit? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 waneer komt 0.4 eigenlijk uit? :huh: Dat weten we niet precies, maar het duurt niet lang meer.. In maart werd er gezegd: nog maximaal een maand, dus zeker in Mei nog wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 waneer komt 0.4 eigenlijk uit? :huh: Dat weten we niet precies, maar het duurt niet lang meer.. In maart werd er gezegd: nog maximaal een maand, dus zeker in Mei nog wel! Ik heb reeds wat informatie maar ik mag niet zoveel zeggen. Iedergeval binnen een maand moet het nu wel uit zijn. Het is bijna af. Ze hoeven alleen nog wat kleine dingetjes te veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 Ik bedoel... Ik kies bij game versie 1.0 Want bij 1.1 loopt hij al vast voordat ik kan spelen... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.