Robin2130 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ja hij is al een tijdje uit. De 1e servicepack voor Windows Vista. Ik twijfel erover om hem te gaan installeren. Zal de update echt toegevoegde waarde hebben of niet? Oké, Vista mag wel wat sneller worden met een aantal zaken, maar ik geloof niet dat de SP daar ook aan bij zal dragen. Wie heeft SP1 al geïnstalleerd? En wat is jullie ervaringen ermee? Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Waarom zou je nou twijfen wat heeft dat nou weer voor zin gewoon instaleren en klaar duurt heus geen half uur ofzo. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Integendeel, het duurt zelfs langer dan een half uur. Het is natuurlijk ook afhankelijk van de snelheid van je pc, maar gemiddeld duurt installatie ongeveer 45 minuten tot een uur. Ik heb SP1 nou al een poosje geïnstalleerd, en ervaar weinig verschil. Inderdaad zijn het kopieren van grote bestanden een stuk sneller geworden, maar ook heb ik enige probleempjes ondervonden met mijn USB-headset. Hij werd plots niet meer herkend, en heb zelfs een BSOD gehad bij het aansluiten ervan. Verder is natuurlijk een groot verschil dat Vista ineens tot 4 GB RAM herkend in een systeem, wat wel een groot voordeel is. Bevalt het uiteindelijk toch niet kan je SP1 altijd weer deinstalleren. Het staat gewoon in de softwarelijst waaruit je het weer kan verwijderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.