Jump to content

Muisproblemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben een laatbloeier : gisteren pas san andreas op de pc gekocht , heb hem wel al jaren op de ps2.

Als ik aan het spelen ben en ik wil rond me kijken met de muis of op iemand richten dan reageert ie gewoon niet .. dan moet ik spel volledig herstarten ; waar kan dit aan liggen of wat zijn de eventueele oplossingen?

Geplaatst:
Als ik aan het spelen ben en ik wil rond me kijken met de muis of op iemand richten dan reageert ie gewoon niet .. dan moet ik spel volledig herstarten ; waar kan dit aan liggen of wat zijn de eventueele oplossingen?

Het komt vaker voor bij spelers dat de muis 'freezed' en niet meer reageert, zelf heb ik er ook regelmatig last van. Waar het door komt, ik zou het niet weten. Wellicht heeft het te maken met het signaal van een draadloze muis dat verstoord wordt of iets dergelijks. Mocht je aan het spelen zijn en de muis begeeft het, ga dan naar het menu en beweeg je muis eens flink heen en weer. Ga dan weer terug in het spel en met een beetje geluk zou je muis dan gewoon weer moeten werken. Het kan overigens zijn dat je deze handeling meerdere malen moet uitvoeren, eer het werkt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het komt vaker voor bij spelers dat de muis 'freezed' en niet meer reageert, zelf heb ik er ook regelmatig last van. Waar het door komt, ik zou het niet weten. Wellicht heeft het te maken met het signaal van een draadloze muis dat verstoord wordt of iets dergelijks. Mocht je aan het spelen zijn en de muis begeeft het, ga dan naar het menu en beweeg je muis eens flink heen en weer. Ga dan weer terug in het spel en met een beetje geluk zou je muis dan gewoon weer moeten werken. Het kan overigens zijn dat je deze handeling meerdere malen moet uitvoeren, eer het werkt.

ik heb hetzelfde alleen bij mij loopt hij dan vast naar een paar keer Esc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...