Jump to content

GTA start niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo.

Ik heb GTA multi player al ongeveer 2 jaar en speel het vrij vaak. Toen plotseling startte gta ineens niet meer op. Zodra ik dubbel klik op het icoon zie ik dat hij wat gaat laden door de muis die even een zandlopertje wordt, maar daarna doet hij gewoon niets. In mijn processen zie ik ook niet dat er iets gestart is ofzo.

Ik heb twee maal opnieuw geinstalleerd en daarna zelfs een andere versie gedownload om te kijken of die het wel zou doen. Ik heb ook verschillende cracks gebruikt en zelfs die van mijn broertjes computer die wel werkt daar, maar het werkt allemaal niet. Ik krijg geen foutmelding en niets dat erges naar toe zou kunnen leiden.

Dit probleem is zowel met de singel player als met de multi player. In de installatie die ik nu heb staat nog niet eens de multiplayer.

Ik heb een Intel pentium 4 CPU 293 Ghz, 512 MB Ram processor. Mijn net nieuwe videokaart die erin zit is de NVidea Geforce 6800 CS. Ik gebruik Windows XP Proffessional.

Kan iemand mij hiermee helpen plz?

PS. Ik heb de legale versie van GTA wel. Dacht alleen dat daar iets mis mee was dus downloadde ik hem ook.

Bewerkt: door Johnny_Capone
Geplaatst:

Voor mensen die hetzelfde probleem hebben, ik heb de oplossing gevonden.

In de my documents staat een map met GTA San Andreas User Files. Daarin staat een file genaamd gta_sa.set. Deze moet je verwijderen als je het spel opnieuw installeerd, ben ik achter gekomen. Dan werkt het weer.

Menno.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...