legalcops Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) ik heb gta al 3 keeru itgespeeld, ik weet het, ma ik zat 2 dagen zonder internet dank zij KPN! maja uhm het probleem is normaal krigj je even de tidj om die truck met doosjes te pakken om die gast op te vange die zelfmoord wil doen, nu, springt hij al als het "filmpje" afgelopen is :S ik kan hem neit vangen, tis elke keer missie failled nog voor ik die truck tip krijg van pak die truck en ga onder hem rijde, dat kan nu neit :S is bug, ma hoe kan ik dat uhm.... help plz. btw kan zijn dat me internet strx weer flipt, giga storing bij kpn, dus ik kijk heir wel als ik weer ie heb , tot dan zie ik wel lol. meer vragen? ma ik denk dat dit wel een duidelijk probleem is en er meot otch iets van oplossing zijn:( wand zonder die missie kan ik neit verder LOL Bewerkt: 14 mei 2008 door legalcops Reageren
Donwell Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Probleem lijkt me duidelijk. De zogeheten 'Riot'-cheat is in werking gesteld, waardoor de missie niet te voltooien is. Hierdoor zal iedereen rellen, zo ook wil Madd Dogg, welke dus in of na de cutscène van het gebouw af springt en hierdoor sterft, waardoor de missie faalt. Er is geen oplossing hiervoor, behalve het downloaden van een andere savegame, mits je het spel op de PC hebt (of op de PS2, maar daar komt nog wat meer bij kijken). Kijk even welke versie je hebt door naar ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script te gaan en daar te kijken naar de grootte van het bestand 'script.img'. Je kunt dan de juiste savegame downloaden, is het bestand 568Kb heb je V1 en download je de savegames hier, is het bestand 562Kb groot, dan download je de savegame hier. Het plaatsen van de savegame is simpel, eerst uitpakken met WinRAR en vervolgens in de map 'GTA San Andreas User Files' plaatsen, deze map staat in de map 'Mijn Documenten'. Reageren
legalcops Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 k het werkt maar ik baal wel wand ik heb nog nooit die riot mode cheat gebruikt, de enige die ik gebruik zijn hesoyam, baguvix, aezakmi, jumpjet, ohdude meer niet, dus das wel kut dat ik nu zoon mager scharminkel ventje hebXD en ik koos dus voor die meat factory safe omdat ik madd dog zelf wilde redde dusi k meot nu nog wat andere missies doen die ik al hat, ma bedankt voor je hulp ( voro je hulp, bedoel ik me dat je ff uitlegde van de groote, wandi k heb vaker safegames gedownload maar dan craste me gta, nu weeti k wrom) ty. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.