.Sharingan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 193 ofzo lol ik doe eerst andere dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Seata Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 188 nog te gaan mr ben er niet nr op zoek, eerst ff auto's jatte voor steve Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ludytune Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 188 nog te gaan mr ben er niet nr op zoek, eerst ff auto's jatte voor steve hey wie is steve want ik heb nog geen auto,s hoeven jatten..heb storyline net klaar,is het dan een sidemissie? laat het maar effe horen...yooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 188 nog te gaan mr ben er niet nr op zoek, eerst ff auto's jatte voor steve hey wie is steve want ik heb nog geen auto,s hoeven jatten..heb storyline net klaar,is het dan een sidemissie? laat het maar effe horen...yooo Ik denk dat hij Brucie bedoelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Krijg je iets als je alle flying rats hebt ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 188 nog te gaan mr ben er niet nr op zoek, eerst ff auto's jatte voor steve hey wie is steve want ik heb nog geen auto,s hoeven jatten..heb storyline net klaar,is het dan een sidemissie? laat het maar effe horen...yooo Ik denk dat hij Brucie bedoelt. Nee hoor, je hebt Stevie en Brucie. Dat zijn 2 vrienden. Van Brucie krijg je é-mails en van Stevie een smsje, voor beide moet je auto's gaan stelen. Krijg je iets als je alle flying rats hebt ?? De annihilator helicopter... Ontopic: Ik moet trouwens nog 150 flying rats doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 182 ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoondutch Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Ik moet er nog 27 Hele avond duiven wezen knallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 198 ben er niet zo mee bezig XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 je krijgt voor 200 FR een annahilator en bij 100% heb je onbeperkt armor:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Nog 199 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 ik heb echt geen flauw id.. ik heb er 1 of 2 doodgemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 nog een stuk of 30 dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shiwa6 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 euh 2 vraagjes: 1 kan iem mij zegge wat je krijgt als je alle 200 flying rats af hebt geknalt en 2 ik heb niet geduld of de tijd om die flying rats te zoeke dus kan iemand mij aub een printvriendelijke map geve want die op wikigta werk nie ge zou mij egt helpe bij voorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.