Black_Spidie Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 HELP ik wil dus de gta manager opstarten en dan geeft die een fout namelijk: No suitable graphics cards could be found. :o maar toen ik hem had geleend van een vriend toen deedt die het wel ik heb een pII met 266 en een kleine graphics card volgens mij 4mb of zo? a.u.b. help me (DE LEGALE VERSIE) :ph34r: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Waar staat die 266 voor? En als er staat dat je Graphic Kaart niet goed is zou ik eerst een in de instellingen kijken, opnieuw aansluiten en anders even ergens anders een kaartje halen. Reageren
Black_Spidie Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Waar staat die 266 voor?En als er staat dat je Graphic Kaart niet goed is zou ik eerst een in de instellingen kijken, opnieuw aansluiten en anders even ergens anders een kaartje halen. die staat voor een pII / 266 mhz heb ik al geprobeert zegt me broer dan he heb niet zoveel verstand van computers is al een oude pc Reageren
Joriz Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Je hebt minimaal een videokaart met 8 MB nodig om het te kunnen spelen. Het werkt dus niet op je PC. Reageren
Black_Spidie Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) Je hebt minimaal een videokaart met 8 MB nodig om het te kunnen spelen. Het werkt dus niet op je PC. MAAR HET HEEFT GEWERKT OP DEZE PC !!!LET OP!!! weet niet zeker van die 4mb!!!LET OP!!! deze heb ik:velocity 128 onboard Bewerkt: 20 februari 2005 door Black_Spidie Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Heb je je kaarten overcloaked? In de instellingen zitten rommelen? Want het gaat niet vanzelf... Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Ik citeer: Minimum systeemeisen:Pentium 200 MHz, Windows 95/98 [vrijgegeven versie werkt ook met XP], 32 Mb RAM, 70 Mb vrije ruimte op de harde schijf, 4 speed CD-rom speler, SVGA kleurenmonitor, DirectX 6.1 of hoger, 3D beeldaccelerator met 8 Mb RAM [...], Soundblaster compatible geluidskaart. Die 4 Mb is simpelweg niet genoeg. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 ik heb hem ook gedownlauwd en ik heb ook vice city op pc toch lukt het niet? >>> Door Lantyz: Tekstgrootte gefatsoeneerd.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.