Jump to content

paper trial


NigelSlangen

Recommended Posts

ik snap dit echt niet ik moet met jacob in helicopter dan moet ik na rood puntje (moet ik die volgen?) want erstaat dat ik die altijd verlies ofzo

alvast bedankt! :cya:

NigelSlangen

Link to comment
Delen op andere websites

In deze missie moet je inderdaad samen met Little Jacob een helikopter achtervolgen. Eerst moet je dus met jouw helikopter naar die van de vijand gaan. Eenmaal daar aangekomen moet je die dus ook achtervolgen, en Little Jacob zal met een RPG (bazooka) op de vijand mikken. Dit gaat wel alleen maar als je op gelijke hoogt hangt. Probeer dus dezelfde hoogte als die van de vijand te hangen. Daarna zal LJ schieten. Het kan zijn dat 'ie een paar keer mis schiet, maar dat is niet zo erg.

Maar je moet de helikopter dus blijven volgen. Met een helikopter vliegen vind ik persoonlijk in GTA IV veel moeilijker dan in de voorgaande GTA's. Je zal dus misschien best veel trainen voor je de missie begint, zodat je wat beter met de helikopters overweg kan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt in het begin het beste hoog boven je gebouwen vliegen zodat je niet botst. Ook gaat de andere heli onder de brug door maar ook daar kun je er beter boven vliegen. Dan rustig dalen tot je op gelijke hoogte zit en aan de rechter kant van de aldere heli, dan zal Jacob hem makkelijk neer kunnen schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

In deze missie moet je inderdaad samen met Little Jacob een helikopter achtervolgen. Eerst moet je dus met jouw helikopter naar die van de vijand gaan. Eenmaal daar aangekomen moet je die dus ook achtervolgen, en Little Jacob zal met een RPG (bazooka) op de vijand mikken. Dit gaat wel alleen maar als je op gelijke hoogt hangt. Probeer dus dezelfde hoogte als die van de vijand te hangen. Daarna zal LJ schieten. Het kan zijn dat 'ie een paar keer mis schiet, maar dat is niet zo erg.

Maar je moet de helikopter dus blijven volgen. Met een helikopter vliegen vind ik persoonlijk in GTA IV veel moeilijker dan in de voorgaande GTA's. Je zal dus misschien best veel trainen voor je de missie begint, zodat je wat beter met de helikopters overweg kan. ;)

ik ben super daarin met vliegen alleen ik was er pas in en ik was metteen kwijt? maar ik ga missie met blackmailer doen en dan paper trail doei! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...