Jump to content

politie bureu?


NigelSlangen

Recommended Posts

hey kan je in politie bureu ben nu op 2de eiland 30.30% kan je dan ook een snapmap van wikigta laten zien ik ben nog alleen in brandweer kazerne en ziekenhuis geweest

alvast bedankt! :cya:

Bewerkt: door GTA-Sheep
Poll verwijderd. Da's niet zo nuttig bij een vraag
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee of je in de politiestations kan, maar ik kan je wel alle politiestations op een kaartje geven. Volgens mij staan die trouwens ook op de bijgeleverde kaart van GTA IV.

Hier vind je een kaartje met alle politiestations. Ik zou zeggen: "Probeer het uit en laat ons iets weten!". :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is deze toegankelijk, alleen dat weet ik dus niet helemaal zeker. Probeer het maar eens. Volgens mij is dit het politie bureau waar je de missies van Francis kan starten. Veel succes!

Ja volgens mij klopt dit, want namelijk in een ander topic was er ook zo'n vraag gestelt. En daar had iemand een foto gemaakt van de bijgeleverde kaart, en aangegeven waar het politiebureau was. En volgens mij was dat dezelfde die jij aangeeft. Maar ik heb het nog niet geprobeerd, aangezien het mooi weer is. Dus als iemand het spel speelt, probeer het maar 'ns ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zeker in een Politieburo.

Ik ga ff kijken hoe ik dat op een kaartje kan aangeven waar het is.

Dus als iemand het mij hier kan zeggen graag.

Oja het is een Politieburo met een gevangenis erbij of zo iets ben dr zelf al wel ingeweest echt heel gaaf daar binnen lopen allemaal gevangen die je bedreigen enzo.

Richt je 1 keer een pistool op hun kop beginnen ze te rennen en gillen.

Overal allemaal bewakers en uitkijktorens met snipers er boven in.

Als ze je achtna komen ben je de echt zwaar de lul want je komt dr alleen met een helikopter uit die gevangenis.[/font]

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven:

Volgens mij bedoel jij de staatsgevangenis in Alderney, maar volgens mij bedoelt de rest een echte politiebureau.

Inderdaad... Er is maar 1 gevang, en da's in Alderny.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zeker in een Politieburo.

Ik ga ff kijken hoe ik dat op een kaartje kan aangeven waar het is.

Dus als iemand het mij hier kan zeggen graag.

Oja het is een Politieburo met een gevangenis erbij of zo iets ben dr zelf al wel ingeweest echt heel gaaf daar binnen lopen allemaal gevangen die je bedreigen enzo.

Richt je 1 keer een pistool op hun kop beginnen ze te rennen en gillen.

Overal allemaal bewakers en uitkijktorens met snipers er boven in.

Als ze je achtna komen ben je de echt zwaar de lul want je komt dr alleen met een helikopter uit die gevangenis.[/font]

ik ben nu 2 x in de gevangenis geweest maar ik kan tegen ze aan lopen wat ik wil maar ze zeggen en doen helemaal niks, enige wat ik hoor is roma die zich excuseert...hoie doe je dat dan dat ze je gaan bedreigen?, en kan je ook gebouwen in in de gevangenis behalve de wachttorens?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zeker in een Politieburo.

Ik ga ff kijken hoe ik dat op een kaartje kan aangeven waar het is.

Dus als iemand het mij hier kan zeggen graag.

Oja het is een Politieburo met een gevangenis erbij of zo iets ben dr zelf al wel ingeweest echt heel gaaf daar binnen lopen allemaal gevangen die je bedreigen enzo.

Richt je 1 keer een pistool op hun kop beginnen ze te rennen en gillen.

Overal allemaal bewakers en uitkijktorens met snipers er boven in.

Als ze je achtna komen ben je de echt zwaar de lul want je komt dr alleen met een helikopter uit die gevangenis.[/font]

ik ben nu 2 x in de gevangenis geweest maar ik kan tegen ze aan lopen wat ik wil maar ze zeggen en doen helemaal niks, enige wat ik hoor is roma die zich excuseert...hoie doe je dat dan dat ze je gaan bedreigen?, en kan je ook gebouwen in in de gevangenis behalve de wachttorens?

gevangenen zeggen idd niks das juist maar ik heb wel al met een gevochten vechten doen ze dus wel het i allen niet interessant om met ze te vechten want er lopen overal cipiers met automatische geweren :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...