djrodney Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 weet iemand of er een parachuut in het spel zit en zo ja waar? gr djrodney Reageren
PSP Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 volgens mij niet, ben hem allesinds nog niet tegengekomen en heb het spel al uitgespeeld Reageren
Jok3r Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten >>> Door SummerBase: Laat dit maar even over aan de moderators.. <<< Bewerkt: 14 mei 2008 door SummerBase Reageren
deadlook Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten Het is ook wel een heel erg scheldwoord :O Reageren
Foxr Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten lol strafbaar Reageren
Iscariah Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten lol strafbaar Héél strafbaar! >> Reageren
Piccolo Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ik vind het niet erg dat het eruit gelaten is Reageren
deadlook Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Juist wel het was altijd zo vet ff uit een vliegtuigje springen en dan parachute open Reageren
Muay Thai Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten Lol en jij probeert hier de moderator uit te hangen? Reageren
sweetsticks Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. hebben ze zo een geweldig spel afgeleverd, en alleen omdat dit er niet in zit, is het ineens kut rockstar..... sjongejonge. Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Tuurlijk het is wel jammer maar kijk wat er wel inzit !! Bowlen enz. Mooiste graphics ooit in een Gta XD Maja als je dan zoiets zegt hun hebben 100 miljoen uitgegeven in dit spel( Hun krijgen wel een dikke omzet maar toch) Ik blijf dit zeggen ROCKSTAR ROCKS! {EDIT} Misschien in de Downloadbare content komen dit soort dingen?dan heb je meer tijd voor fun als je storyline hebt uitgespeeld Bewerkt: 14 mei 2008 door ZakyMontana Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.