sir groenhof Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Na welke missie komt 'The Holland Play' , het staan namelijk niet op ut wikigta Ciao ! Reageren
BeForce Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Volgens mij als je Photoshoot en Undress to Kill hebt gedaan. Dan belt Playboy X en vraagt of je Dwane wil vermoorden en belt Dwane of je Playboy X wilt vermoorden.[/font] Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 The Holland Play is beschikbaar wanneer je de missie 'Photo Shoot' van Playboy X hebt gedaan, en de missie 'Undress to Kill' van Dwayne. Hierna zal je verschillende telefoontjes krijgen van Dwayne en Playboy. Na het laatste telefoontje van Playboy X zal er een rode X en een rode D op je kaart staan. Nu kan je kiezen wie je wil vermoorden. Mijn advies is om Playboy X te vermoorden.[/font] Reageren
sir groenhof Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ok ! THanx.. en hoeveel % is dat ongev ? Reageren
jongejongejonge Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo?? Bewerkt: 15 mei 2008 door Joriz spoiler tags Reageren
oostzaan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo?? Idd, lukt mij ook nie. Mischien alleen bij missies dacht ik? Reageren
jongejongejonge Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo?? Idd, lukt mij ook nie. Mischien alleen bij missies dacht ik? bij missies lukt ook niet, iemand misschien nog andere ideeen hoe dit komt? Reageren
xeppie Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo?? Idd, lukt mij ook nie. Mischien alleen bij missies dacht ik? bij missies lukt ook niet, iemand misschien nog andere ideeen hoe dit komt? Je moet meer met Dwayne uitgaan. Zorgen dat je een respect en like heb van boven de 70% dit kun je zien als je op starts drukt dan naar > stats > en dan naar beneden scrollen. Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo?? Idd, lukt mij ook nie. Mischien alleen bij missies dacht ik? bij missies lukt ook niet, iemand misschien nog andere ideeen hoe dit komt? Je moet meer met Dwayne uitgaan. Zorgen dat je een respect en like heb van boven de 70% dit kun je zien als je op starts drukt dan naar > stats > en dan naar beneden scrollen. Je moet het boven de 75% hebben, niet boven de 70%. Maar dit is goed te doen. Reageren
oostzaan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 bijm mij is het 38% ofzo Hij beld altijd tijdens is belangrijkers.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.