Jump to content

The Holland Play


sir groenhof

Recommended Posts

The Holland Play is beschikbaar wanneer je de missie 'Photo Shoot' van Playboy X hebt gedaan, en de missie 'Undress to Kill' van Dwayne. Hierna zal je verschillende telefoontjes krijgen van Dwayne en Playboy. Na het laatste telefoontje van Playboy X zal er een rode X en een rode D op je kaart staan. Nu kan je kiezen wie je wil vermoorden. Mijn advies is om Playboy X te vermoorden.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo??

Bewerkt: door Joriz
spoiler tags
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo??

Idd, lukt mij ook nie. Mischien alleen bij missies dacht ik?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo??

Idd, lukt mij ook nie. Mischien alleen bij missies dacht ik?

bij missies lukt ook niet, iemand misschien nog andere ideeen hoe dit komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo??

Idd, lukt mij ook nie. Mischien alleen bij missies dacht ik?

bij missies lukt ook niet, iemand misschien nog andere ideeen hoe dit komt?

Je moet meer met Dwayne uitgaan. Zorgen dat je een respect en like heb van boven de 70% dit kun je zien als je op starts drukt dan naar > stats > en dan naar beneden scrollen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Playboy x afgeschoten[/font], in de walktrough staat dat je dan dwayne kan bellen voor mensen die je helpen maar ik kan dat niet. moet je hier nog iets voor vrijspelen ofzo??

Idd, lukt mij ook nie. Mischien alleen bij missies dacht ik?

bij missies lukt ook niet, iemand misschien nog andere ideeen hoe dit komt?

Je moet meer met Dwayne uitgaan. Zorgen dat je een respect en like heb van boven de 70% dit kun je zien als je op starts drukt dan naar > stats > en dan naar beneden scrollen.

Je moet het boven de 75% hebben, niet boven de 70%. Maar dit is goed te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...