Gta-killer Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) EDIT: Heb nu verschillende website sumpers geprobeert die een website opslaan op je pc, werken allemaal niet. Daarom ben ik nu op zoek naar een programma dat alle mogelijke lettercombinaties na gaat, en zo dus alle subpaginas vindt. Weet niet of het bestaat maar naar zoiets ben ik op zoek. Dus een programma waar je bijvoorbeeld invult zoek op site: www.forum.site.nl/forum/ en dat je dan als resultaten alle sublinks krijgt zoals www.forum.site.nl/forum/topic 6.html en www.forum.site.nl/forum/topic7.html Bewerkt: 15 mei 2008 door Gta-killer Reageren
DJRobin Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik vraag me af waarvoor je dit wilt gebruiken? Waarschijnlijk voor iets illegaals? Reageren
PS-Designer Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ik weet niet goed wat je bedoelt? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Er zijn idd programma's die website's naar je pc kunnen kopiëren, maar heb je dat nu echt nodig? Je heb toch internet, dus je kan het toch gewoon online bekijken? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 EDIT:Heb nu verschillende website sumpers geprobeert die een website opslaan op je pc, werken allemaal niet. Daarom ben ik nu op zoek naar een programma dat alle mogelijke lettercombinaties na gaat, en zo dus alle subpaginas vindt. Weet niet of het bestaat maar naar zoiets ben ik op zoek. Dus een programma waar je bijvoorbeeld invult zoek op site: www.forum.site.nl/forum/ en dat je dan als resultaten alle sublinks krijgt zoals www.forum.site.nl/forum/topic 6.html en www.forum.site.nl/forum/topic7.html Lijkt me idd ook wel handig om te weten Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 EDIT:Heb nu verschillende website sumpers geprobeert die een website opslaan op je pc, werken allemaal niet. Daarom ben ik nu op zoek naar een programma dat alle mogelijke lettercombinaties na gaat, en zo dus alle subpaginas vindt. Weet niet of het bestaat maar naar zoiets ben ik op zoek. Dus een programma waar je bijvoorbeeld invult zoek op site: www.forum.site.nl/forum/ en dat je dan als resultaten alle sublinks krijgt zoals www.forum.site.nl/forum/topic 6.html en www.forum.site.nl/forum/topic7.html Lijkt me idd ook wel handig om te weten Stap over op FireFox. Daar vind je in het menu "Tools" ( "Extra" voor mensen met de NL versie), de optie "Page Info" (waarschijnlijk iets van "Pagina Informatie" in NL). Je krijgt dan een nieuw window, met 8 tabbladen, de 3e heet is de "Links" tab, en bevat alle links die op de huidige pagina te vinden zijn. Verder heb je ook nog een tabblad "Media" met alle plaatjes en flimpjes enzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.