NikoB Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ik zit aan de missie om te kiezen of je een deal doet of wraak neemt op dimitri Wat gebeurt er als je deal doet (roman sterft) maar moet je dimitri dan ook nog vermoorden? grt Reageren
Brambor Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik weet het niet zeker, want ik heb wraak genomen. Maar volgens mij als je de dealt doet, krijg je eerst 250.000 dan wilt Kate je niet meer zien, dan gaat Roman dood (door Dimitri?) en volgens mij moet je dan Dimitri toch nog vermoorden. (En als je eerst Dimitri vermoord, wordt Kate vermoord (door Pegorino) dan moet je P. vermoorden en dan krijg je 250.000) Reageren
NikoB Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik weet het niet zeker, want ik heb wraak genomen.Maar volgens mij als je de dealt doet, krijg je eerst 250.000 dan wilt Kate je niet meer zien, dan gaat Roman dood (door Dimitri?) en volgens mij moet je dan Dimitri toch nog vermoorden. (En als je eerst Dimitri vermoord, wordt Kate vermoord (door Pegorino) dan moet je P. vermoorden en dan krijg je 250.000) ik heb dimitri vermoord maar heb het niet gesaved Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.