Jump to content

race script, gta zonder geweld :)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo,

2 vrienden en ik willen graag gta vc modden tot een racespel (helemaal in het nederlands met een nederlandse sweer (textures))

ik zou graag willen dat iemand ons kon helpen/meedoen

dit moet het spel kunnen (script)

* leven altijd 100 procent

* geen wapens en geweld (dus de politie zal niet schieten maar wel tegen je aan rijden en je aresteren als ze de deur open doen van je auto)

* in wapenwinkels kan je geen wapens kopen (t liefst dat je dan auto's kan kopen die in je garage komen maar als dat niet kan dan niet)

* als je een race (missie) aangaat dan ga je in zo'n roze/paars ding staan en kan je racen tegen andere auto's door de stad (parcours is checkpoints)

dat rachen gaat wel lukken kijk maar naar de hotring, en dat parcours is ook mogelijk kijk maar naar de bloodring (en dirt ring)

kan iemand ons hiermee helpen? of mee willen doen?

heel erg bedankt!

paolo

edit: ik denk dat het wel kan: http://nl.wikigta.org/wiki/Vice_Street_Rac...TA_Vice_City%29

dat alles gewoon om dat street race draait maar dan uitgebrijder.

edit2: ik zou ook graag willen weten welke progs ik nodig heb, de gene die ik had waren niet echt ideaal

Bewerkt: door paolo
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Om dit te kunnen maken heb je het programma sanny builder nodig om je race functies en dergelijke te scripten. Tevens heb je heel veel vrije tijd nodig en zeer veel SCM ervaring voor GTA vice city in dit geval. Ik raad je af om met dit idee te stoppen, niet omdat het me niks lijkt, maar omdat het in jullie geval onmogelijk is om te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...