Fender Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Zijn er op die site niet nóg betere drivers dan..? Niet dat ik zo weet, Maar dit is wel het type dat ik moet hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Ik zou het niet weten,daar heb ik niet echt veel verstand van.. Misschien iemand anders hier wel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piccolo Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Zijn er op die site niet nóg betere drivers dan..? Niet dat ik zo weet, Maar dit is wel het type dat ik moet hebben? je moet echt de laatste drivers hebben.alleendan weet je zeker of het zin heeft gehad om ze binnen te halen.wat is het merk van videokaart ATI of Nvidia. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fender Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Zijn er op die site niet nóg betere drivers dan..? Niet dat ik zo weet, Maar dit is wel het type dat ik moet hebben? je moet echt de laatste drivers hebben.alleendan weet je zeker of het zin heeft gehad om ze binnen te halen.wat is het merk van videokaart ATI of Nvidia. Het enige wat ik hierover vind wat erop lijkt bij dxdiag is VIA/S3G Is dit wat ik moet hebben of zit kijk ik op de verkeerde plek? alvast bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Om je drivers te updaten kan je ook naar Apparaatbeheer gaan. Als ik me niet vergis doe je dit in XP door naar Cofiguratiescherm -> Systeem -> Tabblad Hardware -> Apparaatbeheer te gaan. Als je dat hebt gedaan zoek je naar iets soortgelijks als hieronder. Daarmee zou je in principe kan je dan ook de drivers updaten. Nog even een tip voor de toekomst: op deze site kan je kijken of je pc een bepaald spel aankan. Vice City staat er niet tussen, maar voor andere spellen is deze site zeer bruikbaar. Succes! David Edit: Je kan informatie over je beeldschermadapter vinden bij dxdiag onder het tabblad 'Beeldscherm'. Bewerkt: 16 mei 2008 door David22 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fender Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Om je drivers te updaten kan je ook naar Apparaatbeheer gaan. Als ik me niet vergis doe je dit in XP door naar Cofiguratiescherm -> Systeem -> Tabblad Hardware -> Apparaatbeheer te gaan. Als je dat hebt gedaan zoek je naar iets soortgelijks als hieronder. Daarmee zou je in principe kan je dan ook de drivers updaten.Nog even een tip voor de toekomst: op deze site kan je kijken of je pc een bepaald spel aankan. Vice City staat er niet tussen, maar voor andere spellen is deze site zeer bruikbaar. Succes! David Edit: Je kan informatie over je beeldschermadapter vinden bij dxdiag onder het tabblad 'Beeldscherm'. Hee ja bedankt ik heb het gevonden!! het is een VIA/S3G UniChrome Pro IGP.. Ik heb op stuurprogramma bijwerken geklikt en hij geeft aan dat hij er geen betere versie van kan vinden. Wat betekent dit, dat ik alsnog wat moet downloaden,, en zo ja.. wat dan? Alvast bedankt !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Ik denk dat dat betekent dat je geen Vice City kan spelen..?? Zou niet weten of het echt zo is,ik zeg ook maar wat.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piccolo Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Als grand theft auto vice city het naar de drivers updates nog niet goed doet dan is je videokaart gewoon niet goed genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Dan lijkt me nog maar één oplossing mogelijk: Een nieuwe videokaart kopen,, Bewerkt: 17 mei 2008 door Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fender Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Dan lijkt me nog maar één oplossing mogelijk:Een nieuwe videokaart kopen,, hmm oke als er niks anders opzit Maar aan wat voor videokaart moet in dan denken, En hoeveel gaat mij dat ongeveer kosten? alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Dan lijkt me nog maar één oplossing mogelijk:Een nieuwe videokaart kopen,, hmm oke als er niks anders opzit Maar aan wat voor videokaart moet in dan denken, En hoeveel gaat mij dat ongeveer kosten? alvast bedankt! Misschien hoef je geen andere videokaart te kopen,,Misschien is er een andere oplossing. Maar dit leek mij nog de enige oplossing. En dan moet je een videokaart kopen die VC wel ondersteunt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Zijn Windows crasht, de vraag is waarom. Het kan de videokaart zijn maar dat hoeft niet. Het is zo begrijp ik een op het moederbord geïntegreerde videokaart. Als je nou eens Aïda32 installeert dan kan je daar terugvinden wat voor moederbord je hebt. Dan is het verstandig om de moederbord drivers te installeren voor chipset, geluid en video als dat nog niet gebeurd is. 192MB geheugen op een PIV processor is wel weinig en bepaald geen overdaad als je een spel als GTA-VC wil spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Hmmz, dit probleem heb ik ok met mijn vader's PC (snelle pc ja..) Ik had Vice City al 5 dagen zonder probleme gespeelt en toen kwam het probleem.. Als ik 3 minuten speelde viel de hele pc uit. Hier is geen oplossing voor ben ik bang (nieuwe viedeokaart betwijfel ik) Dus ik weet niet of iemand anders nog een oplossing heeft maar ik vrees voor het ergste Greetz, Noisekick[sA-MP] JeGe[GTAForum] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Een andere mogelijkheid is dat de processor of de videokaart te warm word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piccolo Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 kan ook ja meschien een koeler erbij halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.