THE_GAME_MEN! Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Hey, Weet iemand misschien een guide in het NL hoe ik simpel auto's kan maken voor VC Ik weet wat polygoms zijn duz. ( niet dat je daar wa aan hebt ) Freek Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Tot op de dag van vandaag is er nog niets uitgekomen in het NEDERLANDS hoe je een auto kan maken in de Zmodeler. Ik vrees dat niemand je kan helpen Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Volgens mij kan je geen auto's 'makkelijk' maken, dit zal gelijk moeilijk worden, en een polygom is een puntje (zit bij een hoekpunt, coördinaat) van een object. Reageren
Eclipse Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 en een polygom is een puntje (zit bij een hoekpunt, coördinaat) van een object. lol dat wistie al Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Ja dat zei ik idd al ( doos ) jammer dat er nog geen makkelijk NL Tuts bestaan , misschien iets voor de NL Modders ? Freek Reageren
Marius Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Auto's maken gaat niet zo makkelijk omdat je met veel dingen te maken hebt, een polygon is dus gewoon een driehoek, wat het te moeilijk maakt om een tutorial in NL te maken. Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Hmm eigenlijk best jammer dat het zo moeilijk gaat , misschien eens een idee voor super goede programmeerders om een simpel programma ervoor te maken , mag shareware worden ofzo want het lijkt me super moeilijk En voor de zoveelste keer ik weet wat een polygom is en het was al eens uitgelegd Freek. Reageren
Wauzie Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ik denk dat er niet snel een gemakkelijke tool zal komen om auto's te maken, je hebt met heel veel lastige dingen te maken, dus als je auto's wilt maken moet je gewoon veel oefenen en dan lukt het wel. Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) maareh, hoe zit dan met boten, want bij boten hoef je niet in te stappen, geen ronddraaiende wielen en geen interieur te hebben en je hebt geen schade model nodig. maakt dat het nou veel makelijker? Bewerkt: 14 april 2005 door fa_leuk_en_lollig Reageren
Hunter Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Kijk hier eens op ik heb de tutorial zelf ook gebruikt hij is alleen wel engels talig Reageren
Wiepie Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Kijk hier eens opik heb de tutorial zelf ook gebruikt hij is alleen wel engels talig Deze heb ik ook gelzezen maar hoe laad je nu een blueprint? heb em al geplitst enzo. Maar ik stel em in als background maar dan kan ik em nie bewerke... Weet iemand hoe dit moet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.