gammie_ Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Hallo, Gister was hier de stroom uitgevallen en daarna nog uren lang geen internet. Ik start net mijn pc op en msn messenger, ik merkte al meteen op dat de balk links geen incoons bevat en boven in mis ik ook icoons (van msn kleur naam kleur en lettertypen) Ook kreeg ik geen ''nieuws'' schermpje (die ik normaal wel altijd krijg) dit heb ik lang geleden ook is gehad en heb toen heel msn er af gegooid en alles weer opnieuw geïnstalleerd tot de nieuwste versie... Dit keer heb ik daar niet zo veel zin in... En vraag ik me toch af hoe dit nou weer kan... Toch te maken met stroom storing? Pc heb ik al paar keer opnieuw opgestart maar ook dit heeft geen invloed. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 systeemherstel geprobeert? dan zet de pc zich terug naar een bepaalde datum, en heb je kans dat het weer wel werkt. (kies een zo recent mogelijke datum voor dat de problemen kwamen want hoe verder je terug gaat hoe meer kans je hebt dat onlangs geinstaleerde programmas worden verwijderd). Reageren
Donwell Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Het klinkt alsof je de allereerste MSN-messenger hebt. Kijk eens ergens in de C-schijf, hier wordt MSN altijd geïnstalleerd. Zoek eventjes naar de juiste versie in de mappen en klik hem dan weer aan, als het goed is zal de juiste nu weer opstarten. Door een stroomstoring worden op normaal gesproken geen programma's verwijderd. Overigens, een screen kan ook handig zijn om ook daadwerkelijk te kijken of het de eerste versie is, of dat je messenger op de één of andere manier 'bugged' is. Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 systeemherstel geprobeert? dan zet de pc zich terug naar een bepaalde datum, en heb je kans dat het weer wel werkt. (kies een zo recent mogelijke datum voor dat de problemen kwamen want hoe verder je terug gaat hoe meer kans je hebt dat onlangs geinstaleerde programmas worden verwijderd). Bedankt het heeft gewerkt Reageren
mootjuh_westside Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 waar zit die systeem herstel????? Reageren
BraveheartjeNL Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Dat had ik met mijn oude msn maar heb vandaag net een nieuwe msn aangemaakt en alles staat er gewoon weer op ik zal het eigelyk niet weten maar suc6 greetz Brave waar zit die systeem herstel????? Start - alle programmas - bureau accessoires - systeemwerkset en daar zit het dan tussen genaamdt Systeem herstel >>> Door Thundercover: Gebruik voortaan de Bewerk-knop. Dubbelposts samengevoegd. <<< Bewerkt: 21 mei 2008 door Thundercover Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Dat heb ik ook weleens. Nooit echt lang last van en naja zo hinderlijk vind ik het niet ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.