Jump to content

Three leaf clover


#laurenss

Recommended Posts

heeft iemand een savegame hier voor:

missie: Three leaf clover

cheaten: ja

overige: al vast bedankt

console: ps3

help me ik kom niet verder alvast bedankt

Upload je eigenste, dan kan iemand hem voor je halen. Zie hier hoe je dit kunt doen.

Link to comment
Delen op andere websites

kut zooi bij mij lukt dat savegame ding niet ik kan het nietvan mijn ps3 op de computer krijgen

zo doe ik het : ik steek mijn usb-stick in de ps3 dan kopieer ik het bestand van gta 4 en dan steek ik de usb-stick in de computer en dan komt er zo'n van bestanden verkennen en openen dan klik ik daar op en dan staat die gekopieerde bestadnd er niet bij.

help me

Link to comment
Delen op andere websites

kut zooi bij mij lukt dat savegame ding niet ik kan het nietvan mijn ps3 op de computer krijgen

zo doe ik het : ik steek mijn usb-stick in de ps3 dan kopieer ik het bestand van gta 4 en dan steek ik de usb-stick in de computer en dan komt er zo'n van bestanden verkennen en openen dan klik ik daar op en dan staat die gekopieerde bestadnd er niet bij.

help me

Je moet even goed kijken dat je ook daadwerkelijk op Bevestigen drukt bij het kopiëren vanaf je PS3. Bovendien staat het bestand van jouw in een aantal mappen op je USB Stick. Je hebt de "PS3"-map nodig. Je kunt hierin het bestand vinden, of gewoon de map uploaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...