#laurenss Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 heeft iemand een savegame hier voor: missie: Three leaf clover cheaten: ja overige: al vast bedankt console: ps3 help me ik kom niet verder alvast bedankt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 heeft iemand een savegame hier voor:missie: Three leaf clover cheaten: ja overige: al vast bedankt console: ps3 help me ik kom niet verder alvast bedankt Upload je eigenste, dan kan iemand hem voor je halen. Zie hier hoe je dit kunt doen. Reageren
#laurenss Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) oh ja sorry dat was ik vergete sorry ik doe dat morge well even moet gaan trainen:P Bewerkt: 14 mei 2008 door #laurenss Reageren
#laurenss Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 kut zooi bij mij lukt dat savegame ding niet ik kan het nietvan mijn ps3 op de computer krijgen zo doe ik het : ik steek mijn usb-stick in de ps3 dan kopieer ik het bestand van gta 4 en dan steek ik de usb-stick in de computer en dan komt er zo'n van bestanden verkennen en openen dan klik ik daar op en dan staat die gekopieerde bestadnd er niet bij. help me Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 kut zooi bij mij lukt dat savegame ding niet ik kan het nietvan mijn ps3 op de computer krijgen zo doe ik het : ik steek mijn usb-stick in de ps3 dan kopieer ik het bestand van gta 4 en dan steek ik de usb-stick in de computer en dan komt er zo'n van bestanden verkennen en openen dan klik ik daar op en dan staat die gekopieerde bestadnd er niet bij. help me Je moet even goed kijken dat je ook daadwerkelijk op Bevestigen drukt bij het kopiëren vanaf je PS3. Bovendien staat het bestand van jouw in een aantal mappen op je USB Stick. Je hebt de "PS3"-map nodig. Je kunt hierin het bestand vinden, of gewoon de map uploaden. Reageren
#laurenss Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 ik heb em al gehaald gelukkig maar toch bedankt voor infomaite over de usb stick en zo thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.