samin00 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ik zie overal dat mensen zeggen dat metel gear solid 4 dé ps3 exclusive wordt dit jaar en ik ben misschien van plan het te kopen maar ik weet helemaal maar dan ook helemaal niks over de game wat uitleg graag............. En dan nog wat kan je het verhaal alleen snappen als je alle andere delen ook hebt gespeeld ?? >>> Door Ikkes: Verplaatst en veranderd in Metal Gear Solid 4 .<<< Reageren
M4X Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Metal Gear Solid 4 belooft inderdaad een geweldige game te worden, met 29 uur gameplay (zonder multiplayer), een geweldig verhaal, en een 10 bij zijn eerste review. In de game draait het voornamelijk om sluipen en sneaky zijn, maar uiteraard zijn er ook een aantal heftige gevechten. Je moet echter wel van het genre houden, als je gewoon een goede shooter wilt zonder een al te ingewikkeld (maar wel goed) verhaal kan je beter voor Haze gaan, een andere PS3 exclusive die ook heel wat belooft te worden. Zelf raad ik je echter Metal Gear Solid aan, maar als je niet zo van het ingewikkelde verhaal en sluipen houdt is Haze een perfect alternatief. Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 speel eerst 1,2 en 3 voordat je aan deze begint, hek van horen zeggen vooral 2... want hij knoopt alle losse eindjes aan elkaar... damn kan niet wachten speel metal gear al vanaf de NES Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) ik heb um gisteren binnen gekregen voor 30 euro moet zeggen prachtig spel grafisch ook hardstikke mooi ben nu al een eindje ver in de game als laasts heb ik die octo vrouw dood gemaakt moet nog verder . multiplayer is ook leuk al met al een leuke mooie sneaky shooter :tu: btw spelen mensen dit nog online of niet meer? greets kv Bewerkt: 12 maart 2009 door Klaasvaak-nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.