weaponmr Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Bij deze missie moet je haar eerst achtervolgen enzo, dat is wel redelijk makkelijk, daarna, bij haar huis aangekomen, moet ik een 'pakje' tegenhouden. Maar ik weeet m'n god niet wat ik dan moet doen, er staat nergens een stipje of wat dan ook, waar het pakje is. Alvast bedankt. Reageren
Jay; Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Je moet de 'Gimp' inderdaad vermoorden, 'Gimp Suit' betekent pakje dus je zat in de buurt. Ik weet dat je geen stip ziet als hij eraan komt lopen dus het kan voor sommigen moeilijk zijn te achterhalen wie hij nou eigenlijk is. Als het goed is heeft hij ook een 'Gimp Suit' aan en ziet hij er best onverzorgd uit, je zou bijna zeggen dat hij een dakloze was. Hij zal van rechts aan komen wandelen met een dildo in zij hand. Je hoeft het nu alleen maar te vermoorden en dan kan je in de marker stappen. Meer informatie over deze missie vind je hier. Veel succes! Edit: Goed werk VWO-er. Bewerkt: 14 mei 2008 door Jay; Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Je moet een man vermoorden, deze man zal meende ik van rechts komen. Ik heb via 'Main.scm'-zoekwerk naar de code van de ped en zoeken in de PedEditor naar die code de volgende ped gevonden: Als hij eraan komt in elkaar meppen en je bent klaar Bewerkt: 14 mei 2008 door VWO-er Reageren
weaponmr Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Bedankt, ik heb gelijk die missie gedaan en 't is gelukt. Reageren
legalcops Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 en om de kaart snel te kunne krijgen zonder haar helemaal verliefd te hoeve maken, kun je haar gewoon vermoorde op eerste date, dan krijg je telefoontje van woozie en dan kan je in der huis in breken om die kaart te pakken, ( doe k ook altijd, dat uitgaan vink tijd verspilling XD) Reageren
Piccolo Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik heb der ook vermoord anders duurt het allemaal te lang gewoon killen die handel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.