Jump to content

Progamma voor MSN

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey, ik heb ff een vraagje. Bestaat er een progamma, dat je dan een stukje van een E-mail adress kan intypen, en dat er dan wat resultaten komen van de e-mail adressen die er op lijken.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Je kunt dit heel simpel in MSN-messenger zelf doen, meende ik. Als je één van de nieuwere MSN-versies hebt, zul je ergens een balkje aantreffen. Voor de zekerheid heb ik er een screen van gemaakt, zodat je zeker weet dat je de juiste hebt.

post-43352-1210783327.png

Daar kun je een gedeelte met e-mailadressen intypen. Ik heb het zelf nog even getest, ik heb een e-mailadres ingetypt en er kwam maar één, terwijl deze dat adres zelf niet in zijn/haar naam heeft.

Geplaatst:
Je kunt dit heel simpel in MSN-messenger zelf doen, meende ik. Als je één van de nieuwere MSN-versies hebt, zul je ergens een balkje aantreffen. Voor de zekerheid heb ik er een screen van gemaakt, zodat je zeker weet dat je de juiste hebt.

post-43352-1210783327.png

Daar kun je een gedeelte met e-mailadressen intypen. Ik heb het zelf nog even getest, ik heb een e-mailadres ingetypt en er kwam maar één, terwijl deze dat adres zelf niet in zijn/haar naam heeft.

Wel bedankt, maar dat is voor mensen in je contact lijst. Ik bedoelde eigenlijk die je daar nog niet hebt. Wel bedankt voor de moeite :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...