ZakyMontana Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 OMG Ik krijg ( Misschien ) een Xbox 360 dus als ik hem krijg wil ik een gta 4 bundel die je bij Consoleshop kan halen maar die is nu uitverkocht morgen(donderdag 15 mei) kom ik eracher of ik hem krijg of niet dus weet iemand waar ik ergens anders een Gta 4 bundel met Hard drive (20 gig) kan vinden of wnnr het weer binnenkomt Reageren
Ikkes Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Officiële Xbox360-GTA:IV bundels zijn er niet. Echter zijn er wel een aantal losse winkels die wel een bundel aanbieden. Enkele voorbeelden hiervan zijn Nedgame en Dimension Plus. Of de grote ketens hieraan doen is bij mij niet bekend, maar daarvoor moet je denk ik gewoon even langs de winkels gaan. De Playstation 3 heeft overigens wel een officiële bundel die dan ook overal te koop is, deze kost 439 euro. Succes ermee, Ikkes. Reageren
Bling Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Misschien is deze aanbieding wat voor jou? Hier wordt behalve GTA IV, ook het spel Halo 3 bij de Xbox 360 (met 20 GB hard disc) bijgeleverd. En om het nog gekker te maken, krijg je ook nog 500 Microsoft points erbij. Aan deze bundel hangt, zoals je op de site zelf ook kunt zien, een prijs van 299 euro. Het is overigens een betrouwbare site, want ik heb mijn Xbox 360 er zelf ook vandaan. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Bij de Saturn hebben ze nu een hele mooie aanbieding. Namelijk een Xbox 360 Arcade voor €169,-. Daar kan je dan GTA IV bij kopen voor slechts €39. Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Dankjewel jongens ik ga de Xbox bij xboxhome halen voor de Vertrouwbaarheid van het Console en de prijs plus de spellen Hier kan een slotje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.