Jump to content

gta loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst:

telkens als ik gta wil spele doet hij het niet hij loopt vast bij het laden. weet nie hoe het komt goede savegame (v2.00) genoeg geheugen vrij cd schoon 4 keer opnieuw geinstalleerd heb alleen een beetje lopen modden maar daar moet hij tegen kunnen........:N

please help mij

alvast bedankt :duh::cya::tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Dat je al zegt dat je V2.00 savegames hebt is mooi, want je hebt dan vaak ook V2 voor modden (er zijn namelijk twee versies). Dat je dan V2 hebt betekent dat je niet kan modden. Je zegt dat je je spel gemodificeerd hebt, et voilà: jouw probleem.

Om nu wel te kunnen modden moet je een patch downloaden, deze patch. Start hem na het downloaden op. Klik een paar keer op 'Next', totdat er om een locatie wordt gevraagd (die van de plaats waar GTA San Andreas hebt geïnstalleerd). Er zal al een locatie staan, dit is de locatie die standaard bij de installatie van GTA San Andreas wordt gebruikt. Heb je GTA San Andreas daar geïnstalleerd, dan kun je dit laten staan. Als dat niet zo is dan moet je via '...' de locatie opzoeken. Klik een paar keer op 'Next' als je klaar bent. De patch doet z'n werk, als hij klaar is moet je alleen nog even op 'Exit' drukken, zodat de patch wordt afgesloten.

Succes :)

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb PRECIES hetzelfde...

het komt doordat mods niet werken op v2. Rockstar heeft deze versie gemaakt zodat je het niet kan modden, en daarom zou ik het liever de Gehandicapte versie noemen.

Mijn probleem is dat ik niet kan downgraden naar v1 met dat ene tooltje dinges, op deze link: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67

Misschien werkt ie voor jou wel, probeer maar ff

oeps VWO-er zei het al :puh:... nou, ik hoop dat hij me kan helpen met mijn probleem... Heb het al 6 keer geprobeerd...

Bewerkt: door -Matthijs-
Dubbelpost samengevoegd, gebruik de volgende keer even de 'Bewerk-knop'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...