woutie Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik heb het probleem dat in het menu de letters blokken zijn, als ik een spel laad is er een fout opgetreden en sluit het af. mijn kaart: MEDION RADEON X740XL Screen in bijlage geen noobmodes ofze geinstaleerd Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ga naar de site van de fabrikant van je grafische kaart en download daar de nieuwste/laatste driver (stuurptogramma) voor jou kaart, driver installeren en kijk dan nog eens of het opgelost is. Succes. Reageren
woutie Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Al geprobeerd, was beschikbaar,gedownload, geinstalleerd, werkt niet Bewerkt: 15 mei 2008 door woutie Reageren
woutie Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Laat maar, hij doet het al. Reageren
BillGaatjes Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Laat maar, hij doet het al. Hoe heb je het opgelost want ik heb het ook? Bewerkt: 31 mei 2008 door BillGaatjes Reageren
Dinkydau Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Dit is een probleem dat niet specifiek met GTA of een beeldkaart te maken heeft. Als het goed is gaat het inderdaad na enige tijd weg, dus ik zou me geen zorgen maken, BillGaatjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.