W3sl3y Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Zat net wat rond te neuzen op gtaforums.com en zag daar deze foto: Claude (de hoofdpersoon uit GTA III) ligt op een ziekenhuis bed. Ik weet niet waar ofzo Dat mogen de mensen die GTA IV wel hebben (grrrr) uitzoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Ik weet waar die is!!! In een ziekenhuis! Hij ziet er niet echt gezond uit. Bewerkt: 14 mei 2008 door ~> GizmO <~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Het was al bekend dat je zijn outfit kan krijgen. Aangezien alle peds random zijn gegenereerd is het pak daar misschien tussen gekomen. Of het is gewoon opzet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Claude heeft toch blauwe schoenen? Ik zie hier zwarte schoenen. Of is het contrast weer veel te laag? EDIT: Laat maar... Op http://en.wikipedia.org/wiki/Claude_(Grand_Theft_Auto) zie je zeer donkerblauwe schoenen. Het is dus best mogelijk dat dit iig het pak ervan is. Maar ik zie geen kuif. Da's dan weer wat anders. Bewerkt: 14 mei 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Lol ik hoop niet dat ie sterft 't is mijn favo hoofdpersoon . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb z`n outfit alleen kheb r een andere broek onder gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Haha prachtig, ik heb z'n pak ook aan. Maar is dat gewoon in het ziekenhuis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piccolo Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 volgens mij is dat claud niet hoor hij lijkt er niet echt op zn kleren wel maar dan zn schoenen weer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakkk Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 vet in welk ziekenhuis is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakkk Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 maybe krijgt hij een tong zodat hij in de volgende GTA kan praten en dat het je opdrachtgever wordt ofzo:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik ga maar is een keer kijken. Er zijn dacht ik 2 ziekenhuizen waar je in kan. Ze hadden eigenlijk ff ze gezicht moeten fotograferen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Vanmiddag was ik even in het ziekenhuis rond aan het kijken, maar helaas geen Claude-figuur gezien. Maar het kan wel zo zijn. Offtopic: weet iemand ook of je in een politiebureau kan, zo ja: waar dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.