-_- Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 is mijn computer wel voor dit spel geod genoeg.. ik heb even gegoolglet en er staan minimaal 450 mhz.. 800 MHz Intel Pentium III or 800 MHz AMD Athlon or 1.2GHz Intel Celeron or 1.2 GHz AMD Duron processor 128 MB of RAM 8 speed CD / DVD drive 915 MB of free hard disk space (+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression) 32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers ("GeForce" or better) Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers Keyboard Mouse dit staan er.. maar ik heb processor III 450 mhz 3 gig 2x en 6 gig 384 mb en de video kaart is 128 mb.. is die wel goed genoeg voor gta vice city en ook mods en save game en de rest... greetz -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Dat zal je moeten uitproberen (als je hem al hebt gekocht) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piccolo Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 hm kijk effe in systeem eigenschappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Ik denk dat dat niet gaat werken. Ik heb zelf een 800mhz (minimale systeem eisen) en mijn spel hapert al heel erg als er rookgranaten komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piccolo Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 ik denk ook niet dat het gaat werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 dat gaat hem niet worden dan als hij haperd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.