Jump to content

rookwaar + kofferbak


dutchmaster

Recommended Posts

hallo :D

ik had tijdens spelen van gta 4, in een intercafe, gezien op een website,: redwood cigarettes, dus ik zocht op google met verschillende zoekterment hoe je kon roken in gta 4.

zonder enig resultaat, behalve een site waar stond: behoefte aan rookwaar, dan loop je naar de lokale buurtsuper ! :schater:

maar mijn vraag is: waar is de lokale buurtsuper ? ik heb gehoord van de hero shop, maar waar is die ? of de z: buurtsuper ? :eten:

____

mijn 2e vraag is: is er mogelijkheid om de kofferbak te openen in gta 4 ?

bij voorbvaat dank :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo :D

ik had tijdens spelen van gta 4, in een intercafe, gezien op een website,: redwood cigarettes, dus ik zocht op google met verschillende zoekterment hoe je kon roken in gta 4.

zonder enig resultaat, behalve een site waar stond: behoefte aan rookwaar, dan loop je naar de lokale buurtsuper ! :schater:

maar mijn vraag is: waar is de lokale buurtsuper ? ik heb gehoord van de hero shop, maar waar is die ? of de z: buurtsuper ? :eten:

____

mijn 2e vraag is: is er mogelijkheid om de kofferbak te openen in gta 4 ?

bij voorbvaat dank :cya:

nee geen kofferbak en roken ook niet volgensmij!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt bij mensen die roken de sigaret afpakken door op LB te drukken. Maar je kunt er verder niets anders mee dan gooien..

k had laast ook lol..

ik stoot zo'n spierbundel aan die een hot-dog vast had.

hij laat die hot-dog vallen, ik pak hem op en gooi hem tegen z'n hoofd.

hij boos en rende achter mijaan.

ik rennen, rennen, rennen,,, en nog meer rennen :S

Link to comment
Delen op andere websites

Kofferbak is er wel maar dat is alleen maar een missie waarin 2 gasten die Elizabeta heeft vermoord naar een doktor moet brengen. Als je maar ergens tegenaan knalt dan vliegt ie open, dan moet je 'm weer dicht doen anders ziet de politie dat (ik ga niet zeggen wie het zijn).

Link to comment
Delen op andere websites

Kofferbak is er wel maar dat is alleen maar een missie waarin 2 gasten die Elizabeta heeft vermoord naar een doktor moet brengen. Als je maar ergens tegenaan knalt dan vliegt ie open, dan moet je 'm weer dicht doen anders ziet de politie dat (ik ga niet zeggen wie het zijn).

maar na de missie kan ik het niet meer open maken? net zoals dat de missie: taking in the trash, dat je erna de vuilniswagen niet kan openen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt bij mensen die roken de sigaret afpakken door op LB te drukken. Maar je kunt er verder niets anders mee dan gooien..

moet je echt precies goed staan? want mij is t nog niet gelukt!

Link to comment
Delen op andere websites

zowel roken als kofferbak niet mogelijk maar wat zouden jullie in je kofferbak willen doen dan want er is niks in het spel wat je mee zou kunnen nemen behalve lijken

Mij lijkt het wel gaaf om je kofferbak open te maken en dan je rocketlauncher er uit te halen of er in te doen.

Een koffer lijkt me ook wel gaaf bijv. je sniper erin te leggen

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook idd gehoopt dat het met de kofferbak wel zou werken dat je daar b.v. iets in kon vervoeren maar dit werkt helaas niet..

en ik probeer heel vaak iet op de pakken met L1 (ps3) maar werkt bijna nooit meestal alleen met blikjes die ik uit een automaat koop :?

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, na de missie's is dit helaas niet meer mogelijk.

je kan hem wel open rammen met een honkbalknuppel

ja, maar het is jammer dat je niet met ( xbox 360 ) LB drukt, dan opent ie kofferbak, je schiet iemand, drukt LB, pakt diegene op, legt hem in de kofferbak, rijd je auto de sloot in en weg is lijk :tu:

jammer dat de optie er niet in zit, maar afgezien van wat er niet kan, je hebt zoveel moois dat wel kan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...