Jay; Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Dit is zeker een gelukte signature 2fast{0}. Je hebt er voor gekozen Huntelaar wat scherper te maken dan de spelers voorin zodat het een beetje afwisselt, dit is goed gelukt en één van de eerste dingen die me positief opviel. Ook het lichteffect boven Huntelaar is mooi gedaan en het loopt nog een beetje door naar verschillende kanten, iets wat zeker gelukt is. Je tekst zit ook prima in elkaar maar ik heb er maar één kleine opmerking; Onder de tekst 'Huntelaar Netherlands' is het wat donkerder. Een soort rechthoek die volgens mij al bij de font hoorde. Als het mogelijk is zou ik dit weglaten en de tekst er 'normaal' opzetten zonder iets eronder, veel mooier. Dat donkere komt nu niet echt in balans met de rest van de sig maar het is maar een klein ideetje. Voor de rest mooie effecten en een simpele border. Misschien dat je nog het één en ander kan spelen met de border, je weet maar nooit of je er nog iets mooier van kan maken. Zo is hij natuurlijk ook goed hoor. Ik heb er verder niet echt iets op aan te merken, een gelukte sig dus. Ga zo door en veel succes verder! Bewerkt: 14 mei 2008 door Jay; Reageren
Arthis Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Hee, het is een erg mooie signature, maar volgens mij heb je bijna niks zelf gedaan De afbeelding is er gewoon één uit de fotosessie, van het nieuwe oranje tenu, (Deze om precies te zijn) volgens mij is het enige wat jij zelf hebt gedaan de border en de tekst Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Hee, het is een erg mooie signature, maar volgens mij heb je bijna niks zelf gedaan De afbeelding is er gewoon één uit de fotosessie, van het nieuwe oranje tenu, (Deze om precies te zijn) volgens mij is het enige wat jij zelf hebt gedaan de border en de tekst Heb ook nog een brushe naast de tekst geplaatst, en een render, maar het klopt dat het een gewoon plaatje is dit keer. Het gaat toch om het resultaat dat telt. Bewerkt: 15 mei 2008 door 2fast{0} Reageren
kamranoi Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 zelf gemaakt of van iemand anders? ik vind e'm wel mooi. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 zelf gemaakt of van iemand anders?ik vind e'm wel mooi. Het is en fotosessie die ik wat bewerkt heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.