Kloep Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Hey mensen, Hoe moet je een afbeelding opslaan, zonder dat er een achtergrond opkomt? Als ik een afbeelding als jpg opsla, komt er altijd een witte achtergrond. Wie kan me helpen? Mvg, Kloep Reageren
Arthis Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Hey mensen,Hoe moet je een afbeelding opslaan, zonder dat er een achtergrond opkomt? Als ik een afbeelding als jpg opsla, komt er altijd een witte achtergrond. Wie kan me helpen? Mvg, Kloep Gewoon opslaan als .PNG en ik dacht dat .BMP ook een transparante achtergrond kan hebben, maar dat weet ik niet zeker. Sla dus maar gewoon op als .PNG @Galiorix, oke, een keer zei iemand anders op het forum dat, maar dan zat hij en ik nu dus fout nouja, dan weten we dat ook weer, he Bewerkt: 15 mei 2008 door Arthis Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Gewoon opslaan als .PNG en ik dacht dat .BMP ook een transparante achtergrond kan hebben, maar dat weet ik niet zeker. Sla dus maar gewoon op als .PNG '.BMP' heeft dit niet Reageren
Hackman Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik sla zelf ook altijd op als PNG omdat ik zelf soms gedonder krijg met de kwaliteit als ik anders ga opslaan, dan wordt het blokkerig; vooral om de teksten. Greetzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.