P-m-aster Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Vet raar, ik heb vanmiddag GTA SA gekocht voor op de ps2 en nopu valt iedereen op straat me aan.. kan iemand me please helpen want in een missie die ik nu moet doen valt Smoke me ookaan dus kan ik niet verder in het spel komen Reageren
Think Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Zit je in het begin van het spel? Heb je die cheat misschien gebruikt: Riot Cheat ? Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Vet raar, ik heb vanmiddag GTA SA gekocht voor op de ps2 en nopu valt iedereen op straat me aan.. kan iemand me please helpen want in een missie die ik nu moet doen valt Smoke me ookaan dus kan ik niet verder in het spel komen Begin anders opnieuw. Misschien lukt het! Reageren
P-m-aster Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Zit je in het begin van het spel? Heb je die cheat misschien gebruikt: Riot Cheat ? Ik heb wel 1 of 2 cheats gebruikt, misschien heb ik perongeluk een verkeerde gedaan Reageren
Jay; Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik heb wel 1 of 2 cheats gebruikt, misschien heb ik per ongeluk een verkeerde gedaan Dan vrees ik toch dat je de 'verkeerde' hebt gedaan en de Riot cheat ingevoerd hebt. Dit zorgt er voor dat je de missie 'Mad Dog' later in het spel niet meer kunt behalen en je dus de storyline en de 100% niet meer kunt voltooien. Als je nog aan het begin van het spel zit raad ik je aan overnieuw te beginnen zodat je met een schone lij begint. Je mag best cheats gebruiken hoor, alleen niet die. Als je toch verder wilt gaan en de storyline of de 100% je helemaal niet boeit kun je de cheat altijd nog annuleren. Dit doe je door de cheat opnieuw in te voeren zodat er in plaats van 'Cheat actevated', 'Cheat deactevated' komt te staan in je scherm. Nu is hij uit maar je kunt de storyline alsnog niet voltooien. Reageren
P-m-aster Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik heb wel 1 of 2 cheats gebruikt, misschien heb ik per ongeluk een verkeerde gedaan Dan vrees ik toch dat je de 'verkeerde' hebt gedaan en de Riot cheat ingevoerd hebt. Dit zorgt er voor dat je de missie 'Mad Dog' later in het spel niet meer kunt behalen en je dus de storyline en de 100% niet meer kunt voltooien. Als je nog aan het begin van het spel zit raad ik je aan overnieuw te beginnen zodat je met een schone lij begint. Je mag best cheats gebruiken hoor, alleen niet die. Als je toch verder wilt gaan en de storyline of de 100% je helemaal niet boeit kun je de cheat altijd nog annuleren. Dit doe je door de cheat opnieuw in te voeren zodat er in plaats van 'Cheat actevated', 'Cheat deactevated' komt te staan in je scherm. Nu is hij uit maar je kunt de storyline alsnog niet voltooien. Ik heb me ps2 uit enw eer aan gedaan en nu is alles weer goed.. of kan het nu nog niet voor 100%? Reageren
Jay; Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Ik heb me ps2 uit enw eer aan gedaan en nu is alles weer goed.. of kan het nu nog niet voor 100%? Nee, de 100% kun je in ieder geval niet meer halen totdat je een nieuw game start. Je hebt de cheat gebruikt en dat slaat het spel nou eenmaal op als je gesaved hebt, niks aan te doen. Als je de savegame niet opgeslagen hebt kun je nog gewoon door spelen en dan is er niks om je zorgen over te maken. Bewerkt: 14 mei 2008 door Jay; Reageren
P-m-aster Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik heb me ps2 uit enw eer aan gedaan en nu is alles weer goed.. of kan het nu nog niet voor 100%? Nee, de 100% kun je in ieder geval niet meer halen totdat je een nieuw game start. Je hebt de cheat gebruikt en dat slaat het spel nou eenmaal op als je gesaved hebt, niks aan te doen. Als je de savegame niet opgeslagen hebt kun je nog gewoon door spelen en dan is er niks om je zorgen over te maken. JAmmer, maja als ik maar wel ver kom in het spel, het gaat nu weer goed Reageren
Jay; Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik heb me ps2 uit enw eer aan gedaan en nu is alles weer goed.. of kan het nu nog niet voor 100%? Nee, de 100% kun je in ieder geval niet meer halen totdat je een nieuw game start. Je hebt de cheat gebruikt en dat slaat het spel nou eenmaal op als je gesaved hebt, niks aan te doen. Als je de savegame niet opgeslagen hebt kun je nog gewoon door spelen en dan is er niks om je zorgen over te maken. JAmmer, maja als ik maar wel ver kom in het spel, het gaat nu weer goed Als je na het cheaten gesaved hebt zul je niet verder komen dan de missie 'Mad Dog'. Ik weet dat alles weer 'normaal' is maar als je het gesaved hebt kan je de 100% wel vergeten. Nogmaals; heb je niet gesaved, dan kun je gewoon weer door spelen en is er niets aan de hand. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb me ps2 uit enw eer aan gedaan en nu is alles weer goed.. of kan het nu nog niet voor 100%? Nee, de 100% kun je in ieder geval niet meer halen totdat je een nieuw game start. Je hebt de cheat gebruikt en dat slaat het spel nou eenmaal op als je gesaved hebt, niks aan te doen. Als je de savegame niet opgeslagen hebt kun je nog gewoon door spelen en dan is er niks om je zorgen over te maken. JAmmer, maja als ik maar wel ver kom in het spel, het gaat nu weer goed Als je na het cheaten gesaved hebt zul je niet verder komen dan de missie 'Mad Dog'. Ik weet dat alles weer 'normaal' is maar als je het gesaved hebt kan je de 100% wel vergeten. Nogmaals; heb je niet gesaved, dan kun je gewoon weer door spelen en is er niets aan de hand. Alleen als je de Riot-cheat hebt gebruikt hoor,, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.