Jump to content

Vraagje over Club


Rome666

Recommended Posts

Op de Map die ik kreeg in me doosje, staat dat er een club is boven in de 2e eiland ''Gemerkt als een Lp plaat''.

Iemand een idee hoe ik erin kom of moet ik met iemand op stap?

Je moet met iemand op stap, maar het is precies het zelfde als je naar een bar gaat want bij die club wordt je ook dronken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp het niet helemaal. Bedoel je met het tweede eiland dat kleine eilandje rechtsboven, of het grote middelste eiland? Op het kleine eilandje is wel een seksclub, maar dat heeft een BH als tekentje. De enige LP plaat die ik zie, is geen LP plaat maar een dartbord. Maar die ligt op het eerste eiland. Ja kan daar met vrienden darten, volgens mij niet in je eentje. Daar kom je via een steegje, en daar kan je ook drinken met een vriend (er staat ook een cocktail icoontje onder). Er staat bij Steinway Beer Garden.

Als dat het niet is, dan moet je even een snapmap maken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp het niet helemaal. Bedoel je met het tweede eiland dat kleine eilandje rechtsboven, of het grote middelste eiland? Op het kleine eilandje is wel een seksclub, maar dat heeft een BH als tekentje. De enige LP plaat die ik zie, is geen LP plaat maar een dartbord. Maar die ligt op het eerste eiland. Ja kan daar met vrienden darten, volgens mij niet in je eentje. Daar kom je via een steegje, en daar kan je ook drinken met een vriend (er staat ook een cocktail icoontje onder). Er staat bij Steinway Beer Garden.

Als dat het niet is, dan moet je even een snapmap maken ^_^

Als je op je map kijk die bij je spel zat zie je zo'n Lp plaat staan in een paars crikeltje.

Ik ben erheen gegaan maar geen ingang ik vroeg me af hoe ik erin kom middelste eiland.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt er zelf niet in helaas. Dit kan alleen door iemand op te bellen en vervolgens daar naartoe te gaan. Dan kun je er wel in.

Enneh, TomHagen: Hij bedoelt het middelste eiland, dus eigenlijk de derde. dan bovenin beetje naar links; een paars rondje met daarin een LP.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook gewoon de namen van het eiland gebruiken :7

voor de duidelijkheid- het gaat hier om Alconquin

Voor alle duidelijkheid: Algonquin, kruispunt Wardite st. en Galvestone Ave.

Of tewel makkelijker :DHIER

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...