gangsterworld Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 hoi mischien domme vraag mischien was het al op het forum ergens geplaatst maar zie het nergens staan dus maar kun je ook bivakmuts dragen buiten de bankoverval missie van packie? alvast bedankt Reageren
ScarPacino Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) hoi mischien domme vraag mischien was het al op het forum ergens geplaatst maar zie het nergens staan dus maarkun je ook bivakmuts dragen buiten de bankoverval missie van packie? alvast bedankt Als je je gaat omkleden staat ie bij hoofddingen ( weet ff de naam niet meer) waar je petten kan kiezen enzo. Bewerkt: 14 mei 2008 door ScarPacino Reageren
oostzaan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 hoi mischien domme vraag mischien was het al op het forum ergens geplaatst maar zie het nergens staan dus maarkun je ook bivakmuts dragen buiten de bankoverval missie van packie? alvast bedankt Als je je gaat omkleden staat ie bij hoofddingen ( weet ff de naam niet meer) waar je petten kan kiezen enzo. Hats? Reageren
ScarPacino Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 hoi mischien domme vraag mischien was het al op het forum ergens geplaatst maar zie het nergens staan dus maarkun je ook bivakmuts dragen buiten de bankoverval missie van packie? alvast bedankt Als je je gaat omkleden staat ie bij hoofddingen ( weet ff de naam niet meer) waar je petten kan kiezen enzo. Hats? ja Reageren
dutchmaster Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ai, je was me net voor wou het net vertellen, maarja, niet jou fout btw, kan je niet ergens je waens neerleggen in je safehouse ofzo ? want ik wil normale shotgun, maar ook de SPAS-12........... Reageren
ScarPacino Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Wel pas nadat je de missie hebt gedaan. Reageren
dutchmaster Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 weet je ook welke missie, of bij ongeveer bij welke % ? Reageren
ScarPacino Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ai, je was me net voor wou het net vertellen, maarja, niet jou fout btw, kan je niet ergens je waens neerleggen in je safehouse ofzo ? want ik wil normale shotgun, maar ook de SPAS-12........... Volgens mij gaat dat niet (denk ik) Reageren
gangsterworld Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 hoi mischien domme vraag mischien was het al op het forum ergens geplaatst maar zie het nergens staan dus maarkun je ook bivakmuts dragen buiten de bankoverval missie van packie? alvast bedankt Als je je gaat omkleden staat ie bij hoofddingen ( weet ff de naam niet meer) waar je petten kan kiezen enzo. Hats? ja super bedankt ga ik gelijk ff kijken straks:) Reageren
oostzaan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 weet je ook welke missie, of bij ongeveer bij welke % ? Ook wel benieuwd naar ben nu op 41% ofzo. Kan ik het dan al, en heb ik iets gemist? Reageren
dutchmaster Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ow, je reactie was voor de missie van de bivakmust had het ff verkeerd opgenomen maar wel jammer dat dat waarschijnlijk niet gaat, maarja, kijk naar de opties die je wel hebt, ontzettend mooi spel Reageren
oostzaan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ow, je reactie was voor de missie van de bivakmust had het ff verkeerd opgenomen maar wel jammer dat dat waarschijnlijk niet gaat, maarja, kijk naar de opties die je wel hebt, ontzettend mooi spel Idd, wat gaat niet? die bivakmuts of die wapens. Reageren
gangsterworld Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) weet je ook welke missie, of bij ongeveer bij welke % ? Ook wel benieuwd naar ben nu op 41% ofzo. Kan ik het dan al, en heb ik iets gemist? geen idee of je wapens in je safehouse neer kan leggen zit nu op 40% was laatst al boven de 50% maar had me ps3 te vroeg uitgezet tijdens MP wist niet dat ie hem toen ook ging saven toen ik s avonds weer wou spelen was me savegame gecrasht dta was wel kut... Bewerkt: 14 mei 2008 door gangsterworld Reageren
ScarPacino Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ow, je reactie was voor de missie van de bivakmust had het ff verkeerd opgenomen maar wel jammer dat dat waarschijnlijk niet gaat, maarja, kijk naar de opties die je wel hebt, ontzettend mooi spel Je kan wel een bivakmuts na de missie waar je een bank moet overvallen [/font] Reageren
oostzaan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ow, je reactie was voor de missie van de bivakmust had het ff verkeerd opgenomen maar wel jammer dat dat waarschijnlijk niet gaat, maarja, kijk naar de opties die je wel hebt, ontzettend mooi spel Je kan wel een bivakmuts na de missie waar je een bank moet overvallen [/font] Zit die dan gewoon in je kleding kast bij hats? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.