BigM Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Hey guys.. Ik heb dus nu al een flinke tijd iets raars met msn, En ik vind het toch vervelend want ik vind snelheid van me pc belangrijk. Nu dus me probleem: Elke keer warneer ik op msn Klik, duurt het 10seconde voordat het beeld pas verschijnt. En het logo van msn komt pas na 5Minuten in me taakbalk. Me vrienden zijden dat het raar was want bij hun ging het in secondes. Nee het licht niet aan me pc. Als ik crysis Hoog Kan spelen dan heb je geen kinder kastje.. Alvast bedankt voor jullie hulp Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Hey guys..Ik heb dus nu al een flinke tijd iets raars met msn, En ik vind het toch vervelend want ik vind snelheid van me pc belangrijk. Nu dus me probleem: Elke keer warneer ik op msn Klik, duurt het 10seconde voordat het beeld pas verschijnt. En het logo van msn komt pas na 5Minuten in me taakbalk. Me vrienden zijden dat het raar was want bij hun ging het in secondes. Nee het licht niet aan me pc. Als ik crysis Hoog Kan spelen dan heb je geen kinder kastje.. Alvast bedankt voor jullie hulp Installeer MSN eens opnieuw. Of probeer eens een andere versie van messenger. Heb je dit elke keer dat je msn wilt openen? Reageren
BigM Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Kheb hem al tig keer herinstallt. Zonder succes. En ik heb het altijd. Reageren
Joriz Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Kan je iets duidelijker zijn? Welke MSN heb je? Heb je rare MSN plugings? Krijg je een foutmelding (zo ja welke)? Welk besturingssysteem heb je? Als je computer opstart en MSN opstart starten dan ook nog is tig andere programma's op die dus het opstarten van MSN vertragen? Zonder duidelijk te zijn kan niemand je duidelijk helpen dus hopelijk kan je ons wat meer duidelijkheid geven over je probleem. Reageren
BigM Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Kan je iets duidelijker zijn?Welke MSN heb je? Heb je rare MSN plugings? Krijg je een foutmelding (zo ja welke)? Welk besturingssysteem heb je? Als je computer opstart en MSN opstart starten dan ook nog is tig andere programma's op die dus het opstarten van MSN vertragen? Zonder duidelijk te zijn kan niemand je duidelijk helpen dus hopelijk kan je ons wat meer duidelijkheid geven over je probleem. Vraag 1: Msn 8.0 Aka Nummer 1 windowslive Vraag 2: Nee geen rare plugs En als ik msn opstart dan heb ik meestal alleen me virus scanner en internet actief Reageren
moechy Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Mssch eens ad-aware laten scannen of Ccleaner dat wil ook wel al eens helpen. Reageren
BigM Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Werkt ook niet.. Meer mensen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.