freestyla Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Welke autos heb je bij je safehouses staan ? Bij mij: hove beach: Oracle bohan: Infernus romans loft: Cognoscenti playboy loft: Stretch alderney: super gt Bewerkt: 22 juli 2008 door freestyla Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Een Patriot en een dom busje voor m'n Middle Park East savehouse, verder niks, na 1x rijden ben ik die auto toch weer kwijt, dus ik doe geen moeite om ze te zoeken en te saven. Reageren
Piccolo Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ik zet alleen maar snelle auto voor mn save houses. Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Broker: None Bohan: 2x Police Car Algonquin: None Playboy X: None Alderney: 2x Sultan RS Ik ga eens op NRG-jacht, heb nog wat snelle motoren nodig voor de races. Altijd handig om er wat op voorraad te hebben. Reageren
sanfuck Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb overal een Super GT en een Infernus staan Reageren
Adren4Line Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 ik zet alleen maar snelle auto voor mn save houses. Ik ook Reageren
SWYV Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 South Bohan - Oracle & Sentinel Algonquin - Oracle & Dukes PlayBoy X loft - Oracle & Schafter Alderney - Oracle & Infernus Oracle heeft wat weg van BMW 7 en is de zaligste auto dat ik ken in de GTA series dusja Reageren
angie Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 bohan: comet + lijkenwagen Alqonquin: infernus + comet Alqonquin: super gt + Turismo Alderny: huntly Reageren
Shorty_D Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Alleen bij Middle Park East savehouse de wagen die je daar om de hoek bij de dealer kan krijgen(jatten) Reageren
Destilios Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Bohan: comet (groen) en die escelade achtige wagen (wit) algonquin: turismo rood playboy x huisje: sultan rs alderny: sentinel (die ene die lijkt op maffia sentinel van gta 3) weet iemand trouwens waar je een infernus kan vinden wnt ik ben al tijden op zoek maar vind er nooit 1 Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Bohan: comet (groen) en die escelade achtige wagen (wit)algonquin: turismo rood playboy x huisje: sultan rs alderny: sentinel (die ene die lijkt op maffia sentinel van gta 3) weet iemand trouwens waar je een infernus kan vinden wnt ik ben al tijden op zoek maar vind er nooit 1 Je moet er een keer een voor een man genaamd Stevie jatten: Na de missies 'No.1' van Brucie en 'Smackdown' van Derrick krijg je een telefoontje van Brucie dat je wat auto's voor zijn vriend Stevie moet jatten. Hier zit ook ergens een keer een Infernus tussen.[/font] Als je eenmaal in de Infernus rijd, zullen deze auto's overal opduiken. Rij gewoon rustig met die bepaalde Infernus naar een safehouse, parkeer hem daar en loop verder. Je zult nu binnen een paar seconden wel een Infernus moeten zien. Stap in de eerste de beste die je tegenkomt, parkeer hem ook bij een safehouse, pak de wagen voor Stevie weer op en lever deze af op de bestemming. Als je nog meer Infernus auto's wilt, stap je gewoon weer in je Infernus, rij rond, parkeer hem weer, loop verder en je zult zonder problemen meer Infernus auto's tegenkomen. Reageren
gta-mike Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Broker: Coquette en Comet Bohan: Turismo en banshee Algonquin: Banshee (open dak) en Washington Playboy X: Stallion en ??? (nam schiet me niet te binnen) Alderney: nog geen enkele Reageren
Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 heel veel Infernus en Comet of Turismo. Maar meestal let ik er niet erg op. gwoon ff snel een auto jatten en naar een huis toerijden. Reageren
Destilios Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 gta-mike Geplaatst 15 May 2008, 13:27:07 Broker: Coquette en Comet kan je daar ook nog auto's neerzetten dan??(nadat je safehouse daar is afgefikt??[/font]) Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 gta-mike Geplaatst 15 May 2008, 13:27:07 Broker: Coquette en Comet kan je daar ook nog auto's neerzetten dan??(nadat je safehouse daar is afgefikt??[/font]) Naar mijn weten wel, de gele afgezette parkeerplaatsen staan er nog altijd. Ik gebruik niet zoveel, dus heb er niks staan, maar de parkeerplaatsen zijn er wel gewoon aanwezig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.