Jump to content

cars @ safehouses

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Welke autos heb je bij je safehouses staan ?

Bij mij:

hove beach: Oracle

bohan: Infernus

romans loft: Cognoscenti

playboy loft: Stretch

alderney: super gt

Bewerkt: door freestyla
  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• freestyla

4

• BonkMeisterXXL

4

• gta-mike

2

• Destilios

2

Geplaatst:

Een Patriot en een dom busje voor m'n Middle Park East savehouse, verder niks, na 1x rijden ben ik die auto toch weer kwijt, dus ik doe geen moeite om ze te zoeken en te saven.

Geplaatst:

Broker: None

Bohan: 2x Police Car

Algonquin: None

Playboy X: None

Alderney: 2x Sultan RS

Ik ga eens op NRG-jacht, heb nog wat snelle motoren nodig voor de races. Altijd handig om er wat op voorraad te hebben.

Geplaatst:

South Bohan - Oracle & Sentinel

Algonquin - Oracle & Dukes

PlayBoy X loft - Oracle & Schafter

Alderney - Oracle & Infernus

Oracle heeft wat weg van BMW 7 en is de zaligste auto dat ik ken in de GTA series dusja :)

Geplaatst:

Alleen bij Middle Park East savehouse de wagen die je daar om de hoek bij de dealer kan krijgen(jatten)

Geplaatst:

Bohan: comet (groen) en die escelade achtige wagen (wit)

algonquin: turismo rood

playboy x huisje: sultan rs

alderny: sentinel (die ene die lijkt op maffia sentinel van gta 3)

weet iemand trouwens waar je een infernus kan vinden wnt ik ben al tijden op zoek maar vind er nooit 1 :duh:

Geplaatst:
Bohan: comet (groen) en die escelade achtige wagen (wit)

algonquin: turismo rood

playboy x huisje: sultan rs

alderny: sentinel (die ene die lijkt op maffia sentinel van gta 3)

weet iemand trouwens waar je een infernus kan vinden wnt ik ben al tijden op zoek maar vind er nooit 1 :duh:

Je moet er een keer een voor een man genaamd Stevie jatten: Na de missies 'No.1' van Brucie en 'Smackdown' van Derrick krijg je een telefoontje van Brucie dat je wat auto's voor zijn vriend Stevie moet jatten. Hier zit ook ergens een keer een Infernus tussen.[/font]

Als je eenmaal in de Infernus rijd, zullen deze auto's overal opduiken. Rij gewoon rustig met die bepaalde Infernus naar een safehouse, parkeer hem daar en loop verder. Je zult nu binnen een paar seconden wel een Infernus moeten zien. Stap in de eerste de beste die je tegenkomt, parkeer hem ook bij een safehouse, pak de wagen voor Stevie weer op en lever deze af op de bestemming.

Als je nog meer Infernus auto's wilt, stap je gewoon weer in je Infernus, rij rond, parkeer hem weer, loop verder en je zult zonder problemen meer Infernus auto's tegenkomen.

Geplaatst:

Broker: Coquette en Comet

Bohan: Turismo en banshee

Algonquin: Banshee (open dak) en Washington

Playboy X: Stallion en ??? (nam schiet me niet te binnen)

Alderney: nog geen enkele

Geplaatst:

heel veel Infernus en Comet of Turismo. Maar meestal let ik er niet erg op. gwoon ff snel een auto jatten en naar een huis toerijden.

Geplaatst:

gta-mike Geplaatst 15 May 2008, 13:27:07

kan je daar ook nog auto's neerzetten dan??(nadat je safehouse daar is afgefikt??[/font])

Geplaatst:
gta-mike Geplaatst 15 May 2008, 13:27:07

kan je daar ook nog auto's neerzetten dan??(nadat je safehouse daar is afgefikt??[/font])

Naar mijn weten wel, de gele afgezette parkeerplaatsen staan er nog altijd. Ik gebruik niet zoveel, dus heb er niks staan, maar de parkeerplaatsen zijn er wel gewoon aanwezig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...