gta-mike Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 gta-mike Geplaatst 15 May 2008, 13:27:07 Broker: Coquette en Comet kan je daar ook nog auto's neerzetten dan??(nadat je safehouse daar is afgefikt??[/font]) Ja Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ben ik dan de enige die de moeite heeft genomen om overal even een Maverick te saven? Ik heb in Bohan en in Alonquin er ééntje staan, "Just land between the yellow lines" en je hebt altijd een quick get a way voor je missies! Reageren
IronBullet Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb er geen auto`s bij staan. Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ben ik dan de enige die de moeite heeft genomen om overal even een Maverick te saven? Ik heb in Bohan en in Alonquin er ééntje staan, "Just land between the yellow lines" en je hebt altijd een quick get a way voor je missies! Er staan hier en daar ook constant Mavericks klaar. Buiten missies om kun je altijd een HeliTour Maverick jatten en in een missie zijn er ook een aantal (volgens mij alleen in Alderney btw). Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Broker: Admiral, Congesceti Bohan: Police Patriot, gouden Voodoo Playboy X huis: gouden Cavalanche, Sultan RS Algonquin: Stretch, Infernus Alderney: Romero Reageren
Berik Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Infernus + NRG 900 bij PLAYBOY X zijn huis Voor de rest heb ik meestal niks ergens staan:P.. pak meestal een taxi hehe Reageren
Jok3r Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Een Intruder en een Sentinel (overal ) zijn beide vette bakken Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Broker: Sentinel. Bohan: Infernus + Cavalcade Algonquin: Sultan RS + Dukes (oranje ofcourse) Playboy X: Intruder + Sanchez Alderny: Maverick Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Algonquin: Banshee, Comet Playboy X: Infernus, Coquette Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Bohan: Dukes + Vigro Algonquin: Zwarte Huntely Sport + Infernus Playboy X: Cavalcade (Speciale rood zwarte paint uit Destruction for Beginners) + Zwarte Stretch Alderny: Sultan RS + Contender Ik heb ze een beetje op omgeving ingedeeld. Bohan > Muscle, Algonquin > Sportief, Playboy X > Pimp, Alderny > Street. Verder hou ik van de combinatie van een SUV en een normale wagen. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Beetje vanalles... Waar weet ik niet juist, maar de auto's die er staan: Stretch, sentinel, infernus, turismo, comet, sultan RS ... Reageren
freestyla Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 gta-mike Geplaatst 15 May 2008, 13:27:07 Broker: Coquette en Comet kan je daar ook nog auto's neerzetten dan??(nadat je safehouse daar is afgefikt??[/font]) Ja heb daar nu een oracle afgezet wist ook neit dat je daar nog wagens kon saven Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Playboy Mansion: PMP-600 & Contender Algonquin: Patriot & Rasta Coloured Huntley Sport Alderney: Infernus & Super GT Broker: Turismo & Banshee Hove Beach: Mr Tasty ding & Cognesenti Reageren
Jasper_ Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Broker: NoneBohan: 2x Police Car Algonquin: None Playboy X: None Alderney: 2x Sultan RS Ik ga eens op NRG-jacht, heb nog wat snelle motoren nodig voor de races. Altijd handig om er wat op voorraad te hebben. voor races kan je het best een comet of turismo hebben want die gaan super langzaam kapot omdat de moter in de achterkant zit, en van motoren val je heell snel af;) Reageren
ps34live Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 ik heb maar een auto en dat is de noose verder heb ik niets staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.