Jump to content

cars @ safehouses

Recommended Posts

Geplaatst:
Ben ik dan de enige die de moeite heeft genomen om overal even een Maverick te saven? :schater:

Ik heb in Bohan en in Alonquin er ééntje staan, "Just land between the yellow lines" en je hebt altijd een quick get a way voor je missies! _O_

Er staan hier en daar ook constant Mavericks klaar. Buiten missies om kun je altijd een HeliTour Maverick jatten en in een missie zijn er ook een aantal (volgens mij alleen in Alderney btw).

...Maar dan moet ik dat hele eind naar Helitour eerst rijden zeker? :bonk: Vind het makkelijker gewoon vanuit mijn safehouse gelijk te vliegen naar de diverse missies! :tu: Daar zijn die gele lijnen toch voor, haha! :schater:

• 2 weken later...
  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• freestyla

4

• BonkMeisterXXL

4

• gta-mike

2

• Destilios

2

Geplaatst:
Ben ik dan de enige die de moeite heeft genomen om overal even een Maverick te saven? :schater:

Ik heb in Bohan en in Alonquin er ééntje staan, "Just land between the yellow lines" en je hebt altijd een quick get a way voor je missies! _O_

Er staan hier en daar ook constant Mavericks klaar. Buiten missies om kun je altijd een HeliTour Maverick jatten en in een missie zijn er ook een aantal (volgens mij alleen in Alderney btw).

...Maar dan moet ik dat hele eind naar Helitour eerst rijden zeker? :bonk: Vind het makkelijker gewoon vanuit mijn safehouse gelijk te vliegen naar de diverse missies! :tu: Daar zijn die gele lijnen toch voor, haha! :schater:

neem dan gewoon een taxi va roman ben je er direkt als je op x drukt en het is gratis :tu:

Geplaatst:

eerste huis:rimpley feroci(vliegveld versie)

bohan:noose cruiser noose patriot

playboy: comet super gt

east park: fib buffelo enforcer

alderney: 2x infernus

alles zonder cheats.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mijn wagens/motors per "Safehouse":

Broker: N/A

Bohan: Super GT & Infernus (Met spoiler op de achterkant)

Roman's Loft: Super GT & Infernus (Met spoiler op de achterkant)

Playboy X's Mansion: Super GT & Infernus (Met spoiler op de achterkant)

Alderney: Super GT & Infernus (Met spoiler op de achterkant)

In ieder geval heb ik hiervoor geen cheats gebruikt.

De Infernus had ik van Bernie Crane[/font] gekregen, zoals de meeste van jullie onderhand wel weten. En heb wat rond gereden ermee zodat ik er een paar bij heb gekregen (Alleen heb ik de Infernus van Bernie Crane[/font] geruild voor één met een spoiler op de achterkant en dat geld dus voor alle andere infernus's. :Y

De Super GT heb ik via één van de "Most Wanted" zijmissies, één van de criminelen had er één. Dus heb er tijdje mee rond gereden, zodat je ze vaker ziet rijden en heb zo allemaal Super GT's kunnen bemachtigen. :Y

Geplaatst:

hove beach: Romero, Presidente GT,

bohan: Primo GT, Corvette met Ateam Striping,

romas loft: Sentinel XS, Intruder GT,

playboy loft: Futo GT, Feroci GT,

alderney: Sultan GT, Cavalcade Dub in het zwart :*D

Later,

Geplaatst:
Broker: Admiral, Congesceti

Bohan: Police Patriot, gouden Voodoo

Playboy X huis: gouden Cavalanche, Sultan RS

Algonquin: Stretch, Infernus

Alderney: Romero

CORRECTIE

bedoel je bij playboy x niet de CavelCADE

Geplaatst:

Bohan: Romero, NRG-900

Algonquin: Coquette, Turismo

Playbox X's Penthouse: Banshee (cabrio-versie), Sultan RS

Alderney: SuperGT, Infernus

Ik zoek alleen nog een comet in plaats van de NRG-900. Ik heb wel die van Stevie gehad, maar die was op mysterieuze wijze van de parkeerplaats verdwenen nadat ik van een missie terugkwam. Helaas heb ik er sindsdien nooit meer een gezien.

Geplaatst:

Ik zet altijd speciale auto's voor mijn huizen of auto's die je niet vaak tegenkomt zoals: Infernus, Sultan RS, Sabre GT enz. Daarmee doe ik dan soms voor de lol races en dan als hij helemaal in de prak is gereden zet ik hem weer voor een tijdje weer op de parkeerplaats en dan is hij binnen de kortste keren weer heel. ^_^

Geplaatst:
Ik zet altijd speciale auto's voor mijn huizen of auto's die je niet vaak tegenkomt zoals: Infernus, Sultan RS, Sabre GT enz. Daarmee doe ik dan soms voor de lol races en dan als hij helemaal in de prak is gereden zet ik hem weer voor een tijdje weer op de parkeerplaats en dan is hij binnen de kortste keren weer heel. ^_^

Als je gesaved hebt en opnieuw laad dan is hij weer heel ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:
bijna overal comet, dat vind ik de heerlijkste auto

waar vind je die comet en weet er iemand waar ik een banshee kan vinden ik heb in beide wagens al gereden maar kom de comet niet meer tegen en een banshee enkel als ik in men super gt rondrijd

Geplaatst:
Broker: Coquette en Comet

Bohan: Turismo en banshee

Algonquin: Banshee (open dak) en Washington

Playboy X: Stallion en ??? (nam schiet me niet te binnen)

Alderney: nog geen enkele

ik heb in bohan zo een gele heli staan vn de helitour (is wel niet simpel vertreken :ch: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...