Jump to content

GTA 4 De wijken


rakker126

Recommended Posts

het verschil met de andere GTA 's ? of verschil tussen de wijken zelf

,nou, je hebt een beetje de kleine rot huisjes met metro lijnen erboven enzo , dan heb je nog oude lelijke flats, dan heb je time square hoge flatten, gewoon beetje zoals alle GTA's . heeft wel wat weg van de wijken in GTA 3 alleen veel beter natuurlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

het verschil met de andere GTA 's ? of verschil tussen de wijken zelf

,nou, je hebt een beetje de kleine rot huisjes met metro lijnen erboven enzo , dan heb je nog oude lelijke flats, dan heb je time square hoge flatten, gewoon beetje zoals alle GTA's . heeft wel wat weg van de wijken in GTA 3 alleen veel beter natuurlijk!

Ik moet zeggen, dat ik bijna tot helemaal niets terug ken uit GTA III

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
het verschil met de andere GTA 's ? of verschil tussen de wijken zelf

,nou, je hebt een beetje de kleine rot huisjes met metro lijnen erboven enzo , dan heb je nog oude lelijke flats, dan heb je time square hoge flatten, gewoon beetje zoals alle GTA's . heeft wel wat weg van de wijken in GTA 3 alleen veel beter natuurlijk!

Ik moet zeggen, dat ik bijna tot helemaal niets terug ken uit GTA III

Ook heb je een chineze wijk met mooie geplazuurde ronde straatstenen.

Link to comment
Delen op andere websites

De wijken in New York zijn er verschillend. De wijken rond de Stad zijn erg mooi met allemaal Neon reclame, allemaal billboards echt fantastisch. Maar als je in het zuiden gaat kijken, bijvoorbeeld het zuid-westen van Bohan, vlak bij Brucie daar heb je allemaal zulke oude wijken. Dat ziet er allemaal heel erg oud uit. Je hebt ook wijken waar echt zo'n gangster sfeertje rond hangt. Allemaal graffiti en afval op de grond. Bijna niemand op straat, oude huizen. Zo heb je dus aardig veel verschillende wijken. ;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...