rakker126 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Vertel is wat over de wijken. Ben erg beniewd naar de verschillen qua uiterlijk e.t.c. Reageren
Denzino86 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Vertel is wat over de wijken. Ben erg beniewd naar de verschillen qua uiterlijk e.t.c. ik zou zeggen : speel de game en ontdek.. Reageren
Goldadon Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 het verschil met de andere GTA 's ? of verschil tussen de wijken zelf ,nou, je hebt een beetje de kleine rot huisjes met metro lijnen erboven enzo , dan heb je nog oude lelijke flats, dan heb je time square hoge flatten, gewoon beetje zoals alle GTA's . heeft wel wat weg van de wijken in GTA 3 alleen veel beter natuurlijk! Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 het verschil met de andere GTA 's ? of verschil tussen de wijken zelf,nou, je hebt een beetje de kleine rot huisjes met metro lijnen erboven enzo , dan heb je nog oude lelijke flats, dan heb je time square hoge flatten, gewoon beetje zoals alle GTA's . heeft wel wat weg van de wijken in GTA 3 alleen veel beter natuurlijk! Ik moet zeggen, dat ik bijna tot helemaal niets terug ken uit GTA III Reageren
rakker126 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 het verschil met de andere GTA 's ? of verschil tussen de wijken zelf,nou, je hebt een beetje de kleine rot huisjes met metro lijnen erboven enzo , dan heb je nog oude lelijke flats, dan heb je time square hoge flatten, gewoon beetje zoals alle GTA's . heeft wel wat weg van de wijken in GTA 3 alleen veel beter natuurlijk! Ik moet zeggen, dat ik bijna tot helemaal niets terug ken uit GTA III Ook heb je een chineze wijk met mooie geplazuurde ronde straatstenen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Alderney. (gebaseerd op new jersey) Daar lijkt het decor en de mensen sprekend op de serie the sopranos. Reageren
Swiggers Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 De wijken in New York zijn er verschillend. De wijken rond de Stad zijn erg mooi met allemaal Neon reclame, allemaal billboards echt fantastisch. Maar als je in het zuiden gaat kijken, bijvoorbeeld het zuid-westen van Bohan, vlak bij Brucie daar heb je allemaal zulke oude wijken. Dat ziet er allemaal heel erg oud uit. Je hebt ook wijken waar echt zo'n gangster sfeertje rond hangt. Allemaal graffiti en afval op de grond. Bijna niemand op straat, oude huizen. Zo heb je dus aardig veel verschillende wijken. DSgregor Reageren
ScarPacino Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 ik vind bohan wel vet, net als in de ghetto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.