Jump to content

Probleempje met internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een paar dagen het probleem op internet.

Ik zit bijv. op Hotmail.nl en kan Berichten niet openen, verplaatsen, verwijderen echt alles wat er staat kan ik niet.

Ik kan ook geen smileys meer aanklikken op gtagames :( die heb ik zelf getypt:S

en dit heb ik bij meerdere sites.

en als ik hem op in een nieuw venster rechtermuisknop-->..... dan geeft hij een foutmelding aan waardoor de site niet word geopent.

kan iemand mij vertellen hoe dit komt?

alvast bedankt!

groeten

Geplaatst: (bewerkt)

Beste,

Ga na sinds wanneer je de problemen heb.En kijk wat je op die dag uitgevoerd heb. Kan je niks vinden probeer dan adware,spybot sd en een degelijke virus scanner.

Probleem nog niet opgelost probeer dan tot slot systeem herstel en zet hem terug voor de datum dat je problemen kreeg. Het beste wat ik je kan aan raden is een week voordat je de problemen kreeg.

Greets ewoud

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

Heb ad-aware gedaan...

veel bestanden zijn er verwijdert :)

maar mijn proble(e)m(en) zijn nog steeds niet verholpen met die sites enzo.

jij zegt systeemherstel?

waar kan ik die vinden??

groeten

Geplaatst:

Adaware wordt nu gesponsort door spyware fabriekanten waardoor het steeds minder gaat herkennen :angry:

Ik gebruik daarom Spybot - Search and Destroy wat je kan downloaden van http://www.safer-networking.org/en/index.html

Dit programma vindt veel meer spyware.

Ook is het handig om een betere browser te gebruiken. Bijvoorbeeld Mozilla (Firefox) wat ik al een aantal jaren gebruik.

Dit kan je downloaden op http://getfirefox.com

jij zegt systeemherstel?

waar kan ik die vinden??

Start > Programma's > Bureau Accesoires > Systeemwerkset > Systeemherstel

Bewerkt: door BMW
Adaware wordt nu gesponsort door spyware fabriekanten waardoor het steeds minder gaat herkennen  :angry:

Jaw had ik gelezen in ict rendement. Maar er komt wel weer een andere.

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

jullie vergeten wat dingen jongens. kijk eerst in configuratie scherm bij software

wat je daar niet vertrouwd kan je zo weggooien, met adaware verwijderd hij die spullen niet OF hij verwijderd ze wel maar dan blijft de naam nog in je lijst staan

ook raad ik je aan om hitmanpro te gebruiken, daar zit adaware en spybot search & destroy in. www.hitmanpro.nl en gratis

je kan ook microsoft anti spyawre gebruiken want windows is immers van microsoft dus die kent het door en door, scant ook je regestry erbij.

en zoals joriz zei, : fire fox scheelt een hoop.

en het belangrijkste is dat je goed moet lezen voordat je ergens op klikt, ik heb geen virus scan en gebruik meeste IE, ik heb nooit spyware en virussen, lezen dus ;)

Geplaatst:

Heb hier na 2 dagen ook weer last van, ben systeem herstel glad vergeten !

Want ik had spy-ware, ik formatte m'n PC. Kreeg messenger berichten van een vage site dat ik spy-ware heb.

Heb ad-aware ( ofzo ) gedownload om t weg te krijgen, en dan krijg ik weer messages. Echt niet gezellig als je een game zit te spelen !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...