Sojasaus Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Wie van de 2 moet ik vermoorden? Reageren
oostzaan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Moet jij kiezen. Maar... Klijk is op wikigta.nl Daar vind je alle dingen die er gebeuren na je keuzes. Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Het ligt inderdaad puur aan jezelf en bij dit soort keuzes is het juist van belang dat je de verhaallijnen goed volgt, want je kan je dan zelf een beter oordeel geven over beide McReary's en wat jij de beste keuze vind. Aan de meeste keuzes in dit spel zitten kleine extraatjes/consequenties aan vast, maar eigelijk moet je die van te voren helemaal niet weten, het is jou spel, hoe jij het beleeft en dan moet je je eigen keuzes maken, dood wie jij wilt doden en laat degene leven die jij wilt laten leven. Op WikiGTA staat inderdaad in een klein schema aangegeven wat er gebeurd als je een bepaald persoon doodt of laat leven, maar ik vind het het niet waard om iemand te laten leven waar je een flinke hekel aan hebt (ingame) alleen voor een klein extraatje die je niet eens echt nodig hebt om het spel uit te spelen. Dit heb ik gedaan in dit geval met mijn motivering: Ik heb Francis koud gemaakt. Aan het begin van de missie had ik mijn keuze al gemaakt toen Francis mij vertelde dat zijn broer Derrick niet spoorde en koud gemaakt moest worden. Daarnaast had ik het gedurende de verhaallijn al niet zo op Francis, mede omdat het een corrupte agent was die misbruik maakte van zijn macht. Als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een telefoontje van Derrick tijdens mn rit naar het dak, waarin hij vertelde dat hij bang was. Derrick is in eerste instantie onschuldig, terwijl Francis al weet dat hij zijn broer wil (laten) omleggen. Weg met dat achterbakse volk![/font] Het is natuurlijk bij dit soort keuzes ook een optie om een savegame te laden van voor de missie met een keuze en gewoon beide keuzes spelen. Het kan zijn dat je geen walkthrough of strategyguide bij de hand hebt en dat je verrast word tijdens de missie. Dan kan je altijd je laatste savegame laden die je op hebt geslagen in een safehouse (Menu > Game > Load > Als je alleen maar gebruikt maakt van Autosave en 1 savegame-file in je savehouse, dan moet je de bovenste savegame laden. Afhankelijk van wanneer je het laatst hebt gesaved moet je misschien wat missies overdoen voordat je bij de keuze missie aankomt. Maar je kan dan wel zelf je oordeel vormen over beide keuzes en verder gaan met de keuze die je wel ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.