Jump to content

Verschillende main.scm in ekaar.


Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

ik heb een vraag. Hoe kan ik verschillende main.scm mods in elkaar zetten bijvoorbeeld de ''CJ gets high and drunk mod'' en noobmode V2.0 mod in elkaar? Hopelijk kan dat. Alvast bedankt!

Groeten,

B&C member

Geplaatst:
Hoi allemaal,

ik heb een vraag. Hoe kan ik verschillende main.scm mods in elkaar zetten bijvoorbeeld de ''CJ gets high and drunk mod'' en noobmode V2.0 mod in elkaar? Hopelijk kan dat. Alvast bedankt!

Groeten,

B&C member

Het is niet onmogelijk, maar je moet dan al heel erg bedreven zijn in het zelf maken van SCM mods.

Heb je die kennis niet, dan is het niet te doen. Dus op het moment dat je vraagt of het kan, heb je er zelf al te weinig verstand van en dus zal het antwoord NEE zijn.

Geplaatst:

Ook al weet je hoe het moet, je zit altijd op een probleem. Sommige mods worden is sanybuilder gemaakt en andere in missionbuilder. Die 2 kan je niet door elkaar gebruiken. Sanybuilder had volgens mij een functie ingebouwt die missionbuilder daar sanybuilder kon zetten maar dat weet ik niet meer zeker. Het is een hele tijd geleden dat ik dat bagger programma opgestart heb. Die zooi liet je spel al vastlopen als je de main.scm file decompilde en weer compilde zonder iets aan te passen.

Geplaatst:
Ook al weet je hoe het moet, je zit altijd op een probleem. Sommige mods worden is sanybuilder gemaakt en andere in missionbuilder. Die 2 kan je niet door elkaar gebruiken. Sanybuilder had volgens mij een functie ingebouwt die missionbuilder daar sanybuilder kon zetten maar dat weet ik niet meer zeker. Het is een hele tijd geleden dat ik dat bagger programma opgestart heb. Die zooi liet je spel al vastlopen als je de main.scm file decompilde en weer compilde zonder iets aan te passen.

Het klopt dat SannyBuilder die functie ingebouwd heeft, maar dat werkt niet helemaal goed. :puh: Het klopt nog voor geen meter als je dat gebruikt, al is het wel een opstapje..

Geplaatst: (bewerkt)
Ook al weet je hoe het moet, je zit altijd op een probleem. Sommige mods worden is sanybuilder gemaakt en andere in missionbuilder. Die 2 kan je niet door elkaar gebruiken. Sanybuilder had volgens mij een functie ingebouwt die missionbuilder daar sanybuilder kon zetten maar dat weet ik niet meer zeker. Het is een hele tijd geleden dat ik dat bagger programma opgestart heb. Die zooi liet je spel al vastlopen als je de main.scm file decompilde en weer compilde zonder iets aan te passen.

Het klopt dat SannyBuilder die functie ingebouwd heeft, maar dat werkt niet helemaal goed. :puh: Het klopt nog voor geen meter als je dat gebruikt, al is het wel een opstapje..

Kon ook niet anders. Als sannybuilder zelf al niet goed werkt dan kan die functie al helemaal niks goeds betekenden.


Ik heb hier nog iets gevonden waar uitgelegt word hoe je verschillende mods in elkaar draait.

Bewerkt: door warrock_123_321

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...