WaRioRZ Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Hey ik heb nog geen sig, en aangezien ik ze zelf niet kan maken, hoop ik dat er iemand is die dat voor mij wil doen. Type - Signature Stijl - Strak, beetje ingedeeld zoals de cover van GTA IV (link) Grootte - 500x150 en maximaal 100Kb Afbeelding - Een aantal plaatjes van de 'sexy ladies' uit GTA IV Tekst - Move up, ladies! Lettertype maakt niet zo veel uit, eentje die er goed bij past. Rand - 1px, zwart Als iemand dit voor me zou willen maken, ben ik diegene erg dankbaar! Greetz, WaRioRZ Bewerkt: 15 mei 2008 door WaRioRZ Reageren
Arthis Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Mischien zou jij, of iemand anders wat links kunnen geven van 'Sexy ladies' uit GTA IV. Zelf kan ik er namelijk niet zo veel vinden op de hoer met de lolly na dan Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Mischien zou jij, of iemand anders wat links kunnen geven van 'Sexy ladies' uit GTA IV. Zelf kan ik er namelijk niet zo veel vinden op de hoer met de lolly na dan Ik heb ook gezocht, en idd er is niet veel, het mogen ook wel van andere GTA's zijn hoor Reageren
Arthis Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Sorry dat het zolang duurde, maar hij is af Ik heb 400 x 150 genomen, omdat ik dat mooier vond Als er iets moet worden verandert, of je vind hem gewoon helemaal niks, hoor ik het wel Edit: in de haast hemelaal de link vergeten: http://img217.imageshack.us/img217/7926/lasiescopydj9.jpg Bewerkt: 19 mei 2008 door Arthis Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 chill thanks maareh 1 problem klinkt mss dom, hoe zet je dat er in xD. Reageren
Ophion Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hey, zo doe je dat: Zoek de url van het plaatje op ( Rechterklik --> Eigenschappen ) Ga naar: Lid Menu --> Instellingen --> Handtekening En zet daar je link tussen de [*img]LINK[*/img] ( zonder de *'s ) http://img217.imageshack.us/img217/7926/lasiescopydj9.jpg ^ De link van de signature. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.