Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Is het jullie ok al opgevallen, dat het "kaartje trekken" en daadwerkelijk betalen, nooit goed in elkaar overlopen. Bij mij tenminste niet, ik moet vaak eerst betalen en dan trek ik het kaartje pas. Doe ik iets fout of is dit een fout van Rockstar? Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 In het echt moet je toch ook eerst betalen voordat je een kaartje krijgt? Behalve bij parkeergarages, want daar krijg je vaak eerst een kaartje en dan kan je door het te betalen met dat kaartje weer uit de garage... Reageren
gta-mike Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Kaartje trekken ???? Ik moet gewoon 5 euro/dollar in de ton gooien en de slagboom gaat open. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Summerbase, dat is idd wel bij een garage, maar bij een tolweg krijg je een kaartje, dan rijd je weg en vervolgens zien ze op dat kaartje waar je vandaan komt en hoeveel je moet betalen. gta-mike, Soms moet je 5 dollar (denk ik) betalen. en soms pakt hij alleen een kaartje. Bij mij in ieder geval wel. Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Kaartje trekken ????Ik moet gewoon 5 euro/dollar in de ton gooien en de slagboom gaat open. Yep, op die manier gaat het ook echt in de Verenigde Staten. Ik sta niet altijd precies naast die opvangbak en toch gooit hij, dat is toch moeilijk voor Rockstar om dat helemaal precies te krijgen, maar verder is er niks vreemds aan. Soms heb ik wel dat Niko wat geld in de bak gooit, maar er geen geld van mijn totaal afgaat. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Maar ik dacht dat je niet altijd betaalt, maar ook soms een kaartje trekt, dat heb ik dus fout? Reageren
Destilios Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 ik denk wel dat je het fout hebt ja.. teminste bij mij is het hij steekt z'n arm uit het raam en dan zie ik rechts boven -5$ verschijnen en dan gaat het poortje open.. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 jammer, ik dacht dat ik eindelijk als eerste een fout van R* had gevonden... Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Yep, op die manier gaat het ook echt in de Verenigde Staten. Ik sta niet altijd precies naast die opvangbak en toch gooit hij, dat is toch moeilijk voor Rockstar om dat helemaal precies te krijgen, maar verder is er niks vreemds aan. Soms heb ik wel dat Niko wat geld in de bak gooit, maar er geen geld van mijn totaal afgaat. Dat heb ik inderdaag ook wel eens, maar dat is niet iets waar ik wakker van zal liggen (A) Reageren
oostzaan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb het pas 1 keer btaald. Niet echt opgelet toen. Maar volgens mij als je er volle gang doorheen gaat dan race je zo door dat politie gebiedje heen.. Kost nog minder tijd dan helemaal te stoppen en te wachten. Reageren
Follow Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 gewoon niet betalen Neem de afslag voor de tol, rij door de wegen en dan bij de eerste afslag die je tegenkomt ga je op en tadaa, je bent achter de tolhokjes. Alleen aan de verkeerde wegkant maar er is een open plekje.. Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 gewoon niet betalen Neem de afslag voor de tol, rij door de wegen en dan bij de eerste afslag die je tegenkomt ga je op en tadaa, je bent achter de tolhokjes. Alleen aan de verkeerde wegkant maar er is een open plekje.. Dat ia waar ja. Ik vind het alleen de moeite niet waard dat iedere keer te doen. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Neem de afslag voor de tol, rij door de wegen en dan bij de eerste afslag die je tegenkomt ga je op en tadaa, je bent achter de tolhokjes. Alleen aan de verkeerde wegkant maar er is een open plekje.. Zo doe ik het als ik eens geen zin heb in politie! en anders rij ik er soms door, en soms betaal ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.