Jr2106 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Heb eens een sig gemaakt (ps ben niet heel bekend met PS dus...) Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Is niet verkeerd.. 7/10! >>> Door Dizzee: Dit is niet de manier waarop je hoort te raten. Lees even de Graphics Showroom Regels door, onder het kopje 'raten'. Daar staat ook een goed voorbeeld van hoe een rate eruit moet zien.<<< Reageren
Jay; Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Voor de eerste keer is hij inderdaad redelijk goed gelukt, tenminste ik neem aan dat dit je eerste is. Misschien is het een idee om hem de volgende keer in 'IMG tags' te zetten. Hoe je hem nu hebt upgeload, kan ik hem niet zien terwijl ik aan het posten ben. Als je niet weet hoe dit moet stuur je maar een PM en dan leg ik het je haarfijn uit om een spamtopic te voorkomen. Dan eindelijk is over je signature. Je hebt je best gedaan om je renders in te blenden en dat is bij de zowel de linker als de rechter niet echt goed gelukt. Er zijn verschillende tutorials die je kan volgen om je render in te blenden, hier leer je echt veel uit. Op je tekst heb je wel je best gedaan en geprobeerd de nodige effecten te gebruiken, hij past er ook goed bij. Je achtergrond vind ik helaas niet zo mooi, het is gewoon een plaatje die je hebt geplakt met daarover de render en tekst. Het is helemaal niet erg om een stock te gebruiken maar doe er dan wel wat mee. Maar dit had je natuurlijk ook niet kunnen weten voor de eerste keer. Voor de rest kan ik geen border vinden, wat jammer is. Zoek ook eens een tutorial op over een border zoals de '3 Pixel border tut'. Hier leer je gemakkelijk een mooie border te gebruiken. Geloof me, de sig komt zo veel beter tot zijn recht. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 mooie sig, netjes geknipt, alleen jammer van het lettertype. Dat had je beter in PriceDown kunnen doen. Gewoon omdat ik dat altijd vergelijk met GTA afbeeldingen. Verder heb ik er niet veel aan toe te voegen. Op het eerste gezicht lijkt hij wel goed. Goed gedaan en ga zo door Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.