Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey..

Deze sig gebruik ik al een tijdje,maar ik wil toch even weten wat jullie er van vinden.

f_BossinkjeC5m_7c37ddb.jpg

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Hij is heel erg eenvoudig, er zit geen eens een normale border omheen... Erg jammer. Daarnaast past de tecxt niet bij het totaal. :N Sorry dat ik zo negatief ben maar hij is erg standaart en het past niet echt bij elkaar.

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:

Heb hem gemaakt met PhotoImpact..

Maar ik ben der ook niet echt goed in hoor..

Misschien kan iemand een betere maken voor mij dan..?(graag dan met iets dat met Citroen te maken heeft..:puh:

Alvast bedankt _O_

Geplaatst:

Bossinkje

Slecht, gewoon wat geplakt en een tekstje erover heen. Een kind van 3 kan dat ook met PS

Traser

Heel erg goed Tekst staat op de goede plaats, mooie auto, maar ik snap niet wat die rode reflecties doen aan de linker kant (voorkant) van de citroën. Als je die had weggelaten was het wel wat mooier geweest denk ik. Ook zie ik dat je hem geknipt hebt en dat heb je erg netjes gedaan. Hoe ik dat zie? De schaduw van de auto is anders dan een normale auto eruit ziet. Ik vind dat je de citroën netjes geknipt hebt, maar die schaduw kon je beter weglaten. Want nu kan je zien dat het geknipt is.

Geplaatst:
Alstu..

inskjo.jpg

Hartstikke bedankt :tu: Die rode reflecties vind ik wat minder,maar maakt niet uit..

Hoe maak je zoiets..?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...