Jump to content

Groot walvis ding


straydoggs

Recommended Posts

Ik heb een keer een raar ding in het water gezien het leek op een soort walvis die in het water zat en bewoog het was een soort grote zwarte plek die bewoog ik wou weten of een van jullie ook wel is gezien hebben

sorry heb geen bewijs maar het is echt waar

Bewerkt: door straydoggs
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een raar ding in het water gezien het leek op een soort walvis die in het water zat en bewoog het was een soort grote zwarte plek die bewoog ik wou weten of een van jullie ook wel is gezien hebben

sorry heb geen bewijs maar het is echt waar

Misschien was het wel een olievlek, of een groot eng monster, of misschien wel iets gebaseerd op loch ness, of op het achterwerk van Viola Holt.

Niemand neemt je serieus indien je geen bewijs hebt.

Maargoed, misschien zijn er wel meer mensen die ietsdergelijks in het water hebben zien bewegen. Je zou nog eens in dit topic kunnen kijken, daar worden onverklaarbare verschijnselen nader besproken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een raar ding in het water gezien het leek op een soort walvis die in het water zat en bewoog het was een soort grote zwarte plek die bewoog ik wou weten of een van jullie ook wel is gezien hebben

sorry heb geen bewijs maar het is echt waar

Misschien was het wel een olievlek, of een groot eng monster, of misschien wel iets gebaseerd op loch ness, of op het achterwerk van Viola Holt.

Niemand neemt je serieus indien je geen bewijs hebt.

Maargoed, misschien zijn er wel meer mensen die ietsdergelijks in het water hebben zien bewegen. Je zou nog eens in dit topic kunnen kijken, daar worden onverklaarbare verschijnselen nader besproken.

ja mischien was t je vader wel

>>> Door SummerBase: Reageer even normaal...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een raar ding in het water gezien het leek op een soort walvis die in het water zat en bewoog het was een soort grote zwarte plek die bewoog ik wou weten of een van jullie ook wel is gezien hebben

sorry heb geen bewijs maar het is echt waar

Misschien was het wel een olievlek, of een groot eng monster, of misschien wel iets gebaseerd op loch ness, of op het achterwerk van Viola Holt.

Niemand neemt je serieus indien je geen bewijs hebt.

Maargoed, misschien zijn er wel meer mensen die ietsdergelijks in het water hebben zien bewegen. Je zou nog eens in dit topic kunnen kijken, daar worden onverklaarbare verschijnselen nader besproken.

ja mischien was t je vader wel

Lol.

Maar zit je niet een beetje te liegen over dat grote monster want iedereen kan dit zeggen en ook geen eens bewijs zelfs ik zou direct op pause zetten en er een foto van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee,

ik heb het ook gezien, het is iets zwart schimmigs in het water met iets wat eruit ziet als 2 vinnen.

Ik zat in de helikopter toen ik het zag. het bewoog ook.

Toen ik naar boven keek merkte ik pas dat het de schaduw van een vliegtuig was die overvloog.

Echt waar. Maar het leek vanuit mijn camerapunt idd erg op een soort walvis ofzo. Ik kan er in ieder geval inkomen.

Grtjs Lote

Link to comment
Delen op andere websites

Nee,

ik heb het ook gezien, het is iets zwart schimmigs in het water met iets wat eruit ziet als 2 vinnen.

Ik zat in de helikopter toen ik het zag. het bewoog ook.

Toen ik naar boven keek merkte ik pas dat het de schaduw van een vliegtuig was die overvloog.

Echt waar. Maar het leek vanuit mijn camerapunt idd erg op een soort walvis ofzo. Ik kan er in ieder geval inkomen.

Grtjs Lote

ja je zou nog best wel is gelijk kunnen hebben want ik heb toen niet naar boven gekeken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...