Fender Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Hallo, Op youtube zie ik weleens dat mense andere map links onder hebben, en het wapen rechts boven zit er op dat plaatje anders uit. Of ze kunnen in een auto via de radio naar hun eigen muziek luisteren. Iemand enig idee waar je dit kunt downloaden? Bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Die download je op modsites. Dit zijn mijn favorieten: thegtaplace gtaplanet.de gtagarage planetgta gtac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fender Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Die download je op modsites. Dit zijn mijn favorieten:thegtaplace gtaplanet.de gtagarage planetgta gtac Heel vaag,, Ik download ze maar m'n pc wil het niet openen zegt dat ie het bestand waarmee ie het moet openen niet kan vinden kan iemand me helpen Alvast Bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Waarschijnlijk heb je geen programma om .rar files te openen. En als je dat wel hebt, dan is die verkeert verwijderd of geistalleerd. Ik raad je aan Alzip of 7zip te downloaden. Deze zijn geheel legaal op de officiele site te downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.