BerryBoy Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Wie en waarom zou je vermoorden??? Wat krijg je?? En wat zou je aanraden?? Dankje Reageren
oostzaan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Wie en waarom zou je vermoorden??? Wat krijg je??En wat zou je aanraden?? Dankje Er zijn hier al zo veel topics over gemaakt:P Maarja.. Als je playboy vermoord dan krijg je zijn huis(is mooi) En dwayne stuurd gangleden als je beld om je te helpen Als je dwayne vermoord wild playboy nooit meer met je praten.[/font] Reageren
straydoggs Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Wie en waarom zou je vermoorden??? Wat krijg je??En wat zou je aanraden?? Dankje Er zijn hier al zo veel topics over gemaakt:P Maarja.. Als je playboy vermoord dan krijg je zijn huis(is mooi) En dwayne stuurd gangleden als je beld om je te helpen Als je dwayne vermoord wild playboy nooit meer met je praten.[/font] en als je dwayne vermoord krijg je 25.000 Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Playboy X[/font] is beter. Als je Dwayne[/font] killt, krijg je geld[/font]. Maar als je Playboy X[/font] killt krijg je een savehouse[/font] Reageren
Jok3r Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Je krijgt een Appartement met een dakterras+Jacuzzi[/font] + Optie van Dwayne om 2 Gastjes te laten komen voor hulp(altijd)[/font] en je krijgt de outfit van Claude uit Gta 3 [/font] Bewerkt: 15 mei 2008 door Jok3r Reageren
Nissan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik wordt gek van steeds dezelfde topics. En ik hoef geen uitleg meer te geven omdat al 100den mensen het hebben gedaan Reageren
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 ik heb al ie missies van playboy gedaan en ben nu bij dwayne dat je die striptent managers moet afknallen[/font] Moet ik die playboy dan nog afschieten of kan dat niet meer Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ja. Je moet 1 van de 2 afschieten in het 2e deel van de missie Holland's play[/font]. Er staat op wikigta beschreven wat je moet doen. Keuzes (SPOILER!!!) De missie staat helaas niet op WikiGTA. Veel succes! Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 bij hoeveel % krijg je deze missie ongeveer?? Reageren
Heroix Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb toen Dawyne gekozen en heb er nog altijd spijt van. ^^ Reageren
Goldadon Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 mischien moet je terugkijken op het forum ant hier zijn oneindigvele topics over, net zoals die kleding die je moet dragen in missies, maar je moet playboy killen, want dwayne wordt je vriend enzo en je krijgt playboy's crib, en ik kreeg ook nog een playboy zijn geld toen ik hem dood maakte Reageren
johnny_beluci Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ik heb Playboy X gekilled omdat ik hem echt arrogant vond en hem niet echt mocht ofzo, en wat is het dan heerlijk om eventjes je shotgun round leeg te schieten op zijn kanus Reageren
Dimitri Rascalov Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Zelf heb ik Playboy vermoord. Vond het namelijk maar een lutser.. Krijg je ook gelijk zn huis erbij + nog wat kleren..[/font] Reageren
playstation 3 gamer Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Nja ik wouw eerst Dwayne kille maar omdat je bij Playboy een huis krijgt heb ik tog maar playboy gemolt Reageren
playstation 3 gamer Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Nja ik wouw eerst Dwayne kille maar omdat je bij Playboy een huis krijgt heb ik tog maar playboy gemolt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.