Jump to content

Playboy X of Dwayne?

Recommended Posts

Geplaatst:
Wie en waarom zou je vermoorden??? Wat krijg je??

En wat zou je aanraden??

Dankje

Er zijn hier al zo veel topics over gemaakt:P Maarja..

Als je playboy vermoord dan krijg je zijn huis(is mooi) En dwayne stuurd gangleden als je beld om je te helpen

Als je dwayne vermoord wild playboy nooit meer met je praten.[/font]

Geplaatst:
Wie en waarom zou je vermoorden??? Wat krijg je??

En wat zou je aanraden??

Dankje

Er zijn hier al zo veel topics over gemaakt:P Maarja..

Als je playboy vermoord dan krijg je zijn huis(is mooi) En dwayne stuurd gangleden als je beld om je te helpen

Als je dwayne vermoord wild playboy nooit meer met je praten.[/font]

en als je dwayne vermoord krijg je 25.000

Geplaatst:

Playboy X[/font] is beter. Als je Dwayne[/font] killt, krijg je geld[/font]. Maar als je Playboy X[/font] killt krijg je een savehouse[/font]

Geplaatst: (bewerkt)

Je krijgt een Appartement met een dakterras+Jacuzzi[/font] + Optie van Dwayne om 2 Gastjes te laten komen voor hulp(altijd)[/font] en je krijgt de outfit van Claude uit Gta 3 ;)[/font]

Bewerkt: door Jok3r
Geplaatst:

Ik wordt gek van steeds dezelfde topics. En ik hoef geen uitleg meer te geven omdat al 100den mensen het hebben gedaan

Geplaatst:

ik heb al ie missies van playboy gedaan en ben nu bij dwayne dat je die striptent managers moet afknallen[/font] Moet ik die playboy dan nog afschieten of kan dat niet meer

Geplaatst:

mischien moet je terugkijken op het forum ant hier zijn oneindigvele topics over, net zoals die kleding die je moet dragen in missies, maar je moet playboy killen, want dwayne wordt je vriend enzo en je krijgt playboy's crib, en ik kreeg ook nog een playboy zijn geld toen ik hem dood maakte :puh:

Geplaatst:

Ik heb Playboy X gekilled omdat ik hem echt arrogant vond en hem niet echt mocht ofzo, en wat is het dan heerlijk om eventjes je shotgun round leeg te schieten op zijn kanus :D

Geplaatst:

Zelf heb ik Playboy vermoord. Vond het namelijk maar een lutser.. Krijg je ook gelijk zn huis erbij + nog wat kleren..[/font]

Geplaatst:

Nja ik wouw eerst Dwayne kille maar omdat je bij Playboy een huis krijgt heb ik tog maar playboy gemolt :puh:

Geplaatst:

Nja ik wouw eerst Dwayne kille maar omdat je bij Playboy een huis krijgt heb ik tog maar playboy gemolt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...