gta_rms Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 kan iemand mij link geven waar ik dat programma kan downloaden Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Denk je serieus dat er zo´n programma bestaat. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ja, er is een mod die de graphics erg veranderd, de IV graphics mod. Er is refelctie op de meeste dingen en alels is véél beter. De mod is nog beta, er kunnen nog andere versies komen. >>hier[<< is een filmpje ervan. De download is >>hier<<. Readme volgen en de mods is goed en snel geïnstaleerd. Het enige nadeel is dat je computer wel gaat laggen met de mod aan. Reageren
gta_rms Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 ty ty ty _O_ _O_ _O_ _O_ Reageren
gta_rms Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 ik heb em nu maar ik snap niet echt hoe je em moet instaleere is er een nl handleiding of zo? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Je moet alle bestanden en mappen, behalve 'Readme(_en)' en 'License(_en)', in de map plaatsen waar 'gta_sa.exe' zich bevind. Deze is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas', maar kan wel eens afwijken van het orginele pad. Nadat de bestanden er staan moet je SA opstarten en ingame op 'Shift + F12' drukken. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) ..::GhostRider::... heeft het fout. Je moet het bestand je: d3d9.dll en enbseries.Configuratie... in de map GTA SA zetten. Dan doet hij het. Niet de hele map . Bewerkt: 15 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
gta_rms Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 alleen nu ff een andere probleem als ik nu sa icoon druk gaat mn comp sa cd wel lezen alleen start sa niet op. Reageren
joppie Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 @gta_rms: probeer eens de cdrom erin te doen en hem zo optestarten via dat scherm wat je dan krijgt. Als dat niet werkt probeer dan bij start/uitvoeren en dan de SA .exe opzoeken. Egt vaag, ik heb het ook geporbeerd maar in geen enkel geval werkt het hoor, geen reflecties nix... Reageren
gta_rms Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 zou het ook niet aan windows vista liggen? Reageren
joppie Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 zou het ook niet aan windows vista liggen? Geen idee, SA zou het op Vista gewoon moeten doen denk... Want ik neem aan dat jij Vista hebt? Je hebt hiervoor tog ook SA gespeeld? Of je zou een no-cd-crack moeten downloaden...[/font] Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Probeer een NO-DVD crack (overigens hartstikke legaal). En als je de zoekfunctie had gebruikt had je dit topic kunnen tegenkomen waar ENBSeries al vertegenwoordigd is. Reageren
gta_rms Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ok iedereen badankt ^_^ maar nog ff 1 ding... kan je gta untid modden en ook die graphics van iv gebruike? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.